Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sett som høyst sannsynlig blir til overs da jeg har nok av andre alternativer jeg kan bruke på 6`eren :)

Venter på verktøy til å dele dem nå sånn at jeg får polert opp felgkanten før jeg evt. bestemmer meg om jeg skal kvitte meg med dem eller ikke. Er ET13 i innpress, så de burde passe bra på E24 hvertfall.

• Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke det dessverre, står noen Hartgehjul på bilen nå. Prøvde å Google litt etter E24 med ASC-felger, men fant ikke noe særlig gode bilder.

Er disse felgene hvertfall (skitne på bildet), med tilnærmet nye dekk med 235 og 255 bredde:

52r3rva2uifxlw0ta5fw.jpg

• 4 months later...
Skrevet

1676 modell? Så gammel er den vel ikke Fredrik? :P (Signaturen din ;) ) Skjønner jo at det kan friste med salg, siden dette er et smykke man bør ta godt vare på, men kan jo heller beholde den å gjøre den helt strøken :)

• 2 months later...
Skrevet

Mitt ferdige "stereoprosjekt" bak i hattehylla :) Kjøpte noen brukte deksler til 6x9ene :P

Når det gjelder høytalerene anbefales disse på det sterkeste, spiller enormt bra :)

304136_10150876214900341_801705340_21468737_1150861214_n.jpg

• 7 months later...
Skrevet

I år har bilen blitt lufta 3 ganger hittil siden påske når jeg hentet den hjem!

Lørdag tok jeg den ut for en lenger tur enn i nærmiljøet og det var litt morro å ratte noe annet enn Mercedesen!

Sliter med piping fra en bremsekloss på venstre framhjul(bremseklossene er splitter nye og nylig smurt med kobberfett), ellers er alt på stell :)

Et dårlig mobilbilde fra Lørdan!

536704_10152028870645341_389602919_n.jpg

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Har fått tak i nytt interiør til vogna nå :)

Henter det på lørdan! Gleder meg som en unge til det blir satt inn i min bil! :)

522334_10152301337755341_1696774060_n.jpg

Når det gjelder donorbilen er den totalvrak hvis noen lurte.. Gått 103 000 km og var superstrøken en eiers bil som gikk av veien i sommer :P Velger å ikke legge ut bilder av selve bilen enda før jeg har fått gått igjennom den og tatt alt jeg ønsker meg.

Skrevet
litt bedre enn det grønne....bare liiiiitt bedre :P

Blir nok som en ny bil innvendig for min del :)

Det gamle bør brennes.. hehe.. En ting er jo at det er grønt.. Fargen i seg selv synes jeg ikke er så verst, selvfølgelig ikke perfekt iforhold til svart, men er så slitent, i baksetet har det tydeligvis sittet en person regelmessig da en bit av teppet er slitt helt ned til knytematten.. Deksler er sprukket, skinn er ripete, tørt og sliten. stoffet i førerstolen er jevnt over slitt med enkelte hull :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...