Gå til innhold

-


FredrikE24
 Share

Anbefalte innlegg

Har et sett som høyst sannsynlig blir til overs da jeg har nok av andre alternativer jeg kan bruke på 6`eren :)

Venter på verktøy til å dele dem nå sånn at jeg får polert opp felgkanten før jeg evt. bestemmer meg om jeg skal kvitte meg med dem eller ikke. Er ET13 i innpress, så de burde passe bra på E24 hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke det dessverre, står noen Hartgehjul på bilen nå. Prøvde å Google litt etter E24 med ASC-felger, men fant ikke noe særlig gode bilder.

Er disse felgene hvertfall (skitne på bildet), med tilnærmet nye dekk med 235 og 255 bredde:

52r3rva2uifxlw0ta5fw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...

I år har bilen blitt lufta 3 ganger hittil siden påske når jeg hentet den hjem!

Lørdag tok jeg den ut for en lenger tur enn i nærmiljøet og det var litt morro å ratte noe annet enn Mercedesen!

Sliter med piping fra en bremsekloss på venstre framhjul(bremseklossene er splitter nye og nylig smurt med kobberfett), ellers er alt på stell :)

Et dårlig mobilbilde fra Lørdan!

536704_10152028870645341_389602919_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Har fått tak i nytt interiør til vogna nå :)

Henter det på lørdan! Gleder meg som en unge til det blir satt inn i min bil! :)

522334_10152301337755341_1696774060_n.jpg

Når det gjelder donorbilen er den totalvrak hvis noen lurte.. Gått 103 000 km og var superstrøken en eiers bil som gikk av veien i sommer :P Velger å ikke legge ut bilder av selve bilen enda før jeg har fått gått igjennom den og tatt alt jeg ønsker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bedre enn det grønne....bare liiiiitt bedre :P

Blir nok som en ny bil innvendig for min del :)

Det gamle bør brennes.. hehe.. En ting er jo at det er grønt.. Fargen i seg selv synes jeg ikke er så verst, selvfølgelig ikke perfekt iforhold til svart, men er så slitent, i baksetet har det tydeligvis sittet en person regelmessig da en bit av teppet er slitt helt ned til knytematten.. Deksler er sprukket, skinn er ripete, tørt og sliten. stoffet i førerstolen er jevnt over slitt med enkelte hull :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...