Astri Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Nydelig klassiker! Elsker e24. Ta godt vare på den.
FredrikE24 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Gjør så godt jeg kan Tusen takk for det Det samme sa de som var på treffet på Grava i det jeg dro ut på veien med hjulspinn Har en tendens til å spinne på innerhjulet når jeg svinger...
FredrikE24 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Kjerra ved siden av BMW-Marianne sin E28
spruddel Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Rødsotingen av baklyktene så veldig bra ut synes jeg, men er mer skeptisk til gule lyktefilmen foran. Du har jo krom støtfanger og den kromlisten rundt hele grillen, så matcher det med klare lykter Hvordan er det med hvite frontblinkers til den Fredrik? btw, er det 1976 eller 1977? Du har 1976 i signatur og 1977 står det i første innlegget i denne tråden Det er '76 vel?` Og vi får stikke på et treff sammen snart vettu
FredrikE24 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Jeg og en kamerat hadde en aldri så liten photoshoot her og der på Fredag Det siste som er blitt gjort med bilen er gul lyktefilm, synes selv det blei tøft
knut e Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 nydelig bil, og du har jo tilogmed god smak da det gjelder hjul. er enig med deg i bbs rs og rondell 58. som alle andre har sagt før, denne må du stelle pent med.
Rannem Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Du jobber vel ikke tilfeldigvis på Bryn, i Ole Deviks vei? Synes jeg har sett den bilen der flere ganger!
Rannem Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Det stemmer veldig bra det Er lærling i YIT Telecom. Jobber i bygget der du og? Morsomt! Nei, jobber på REMA 1000 rett ved siden av Kjører du rundt på baksiden der en dag ser du en pen rekke med BMW'er flere hos oss som kjører riktig bil!
EirikL Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Jeg var skeptisk til gule lykter på denne bilen, men ut i fra bildene må jeg svelge den tvilen. Jeg synes det passet bra sammen med orange blinkers. Men hvis du bytter til hvite blinkers, tror jeg det blir penere uten lyktefilmen. Flotte bilder var det uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå