lagrinn Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Da er gamle bilen solgt og ny bil kjøpt inn, valget stod imellom en 320d eller 330d, endte opp med en 2004mod 330d å angrer ikke på det. Litt info 18" sommer på bmw felg. 17" vinter på ac scnitzer kopi felger. M-teck styling. M-teck innvendig. M-teck understell. Sort antracit taktrekk. Multifunksjonsratt. 6 gir . 204 HK. Harman kardon lydsystem med bmw kasett spiller med cd veksler. 4x el vindu. El speil. El takluke i glass. Sportseter i alcantara og slikt laser stoff eller hva dem kaller det. også sikkert litt til jeg ikke kommer på i farten. Er stor fornøyd med bilen, må si det er et hærlig drag i disse bilene. Jeg har montert inn harman kardon fm sender får ipod og må vell si at det fungerer helt greit, ålreit med en egen skjerm hvor alt kommer opp, og mann slipper å bytte ut spilleren. Bare å komme med komentarer, positivt og negativt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 glemte å lime inn disse img greiene, men nå er det bilder. kommer flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Griselekkert med treliters diesel i touring Eller tar jeg feil? Liker alcantarainteriør bedre enn vanlig skinn, så denne falt virkelig i smak hos meg. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Griselekkert med treliters diesel i touring Eller tar jeg feil? Liker alcantarainteriør bedre enn vanlig skinn, så denne falt virkelig i smak hos meg. Grattis! jeg mener du treffer spikeren på hodet på alle punkter, hadde skinnseter i cab`en jeg hadde, synest alcantara er mye bedre jeg også, sitter mye stødigere i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Lekker bil med mye utstyr og grom motor! Kan det bli bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 "Bare å komme med komentarer, positivt og negativt" Ikke mye negativt å komme med her. Nydelig bil med riktig motor!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 kanskje ikke så rart jeg liker bilen din! hehe samme 18 toms sommerfelger og. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 ja, var jo ikke akkurat ulik min den der, er det 330d du har også? Litt kjedelig å ha den i sølv, skulle gjerne hatt den i estoril blå eller noe sånn, men mann kan ikke velge å vrake viss mann skal ha en 330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Kunne du avslørt hva du måtte gi for den? Flott bil, jeg vurderer å bytte ut min med en tilsvarende nemlig Evnt. på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 jeg fikk den vell veldig billig føler jeg, så vill ikke ut med noen eksakt pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Utrolig pen bil du har der lagrinn Noen fremdiligere planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Utrolig pen bil du har der lagrinn Noen fremdiligere planer for den? Litt usikker på hva jeg skal gjøre med den, blir til og sote vinduene i 35% film eller noe lignende Ellers er det bare og komme med forslag, finner ingen ting jeg ikke liker sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå