Gå til innhold

Runet sin 97 E36 328ia cab

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ny både her og som BMW-eier, så se i nåde til meg om jeg ikke har det rette begrepene og modellnavnene inne :?:D

Har også dilla på Alfa og MB og har et par av disse.

Kjøpte denne i helga:

97 modell 328 cab med komplett journal og kun 62000km. Fremstår som ny og selvsagt aldri vinterkjørt. AC Schnitzer eksos og tosone klima og ting jeg ikke vet enda.... :oops:

Noe jeg bør passe på?

17mai09012.jpg

17mai09013.jpg

17mai09014.jpg

17mai09041.jpg

17mai09042.jpg

16mai018.jpg

16mai020.jpg

16mai021.jpg

16mai022.jpg

16mai023.jpg

16mai024.jpg

16mai025.jpg

16mai026.jpg

16mai027.jpg

16mai030.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et smykke av en bil! Det er jo en drøm å finne biler med så lav kilometerstand. Kan jeg foreslå full M-pakke, moderat senk og hvite blinkelys fremme? Av ting du bør passe på, er lekkasjer mellom den fremmre pakningen og selve taket. Ellers kan du lese mye om brukt E36 cab på http://www.autopower.se/. Klikk på bagagnadguiden oppe til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle for flotte gratulasjoner :D

@ Lars89:Ingen planer enda. Vil bruke den litt og la den synke inn litt slik den er før jeg eventuelt endrer noe. Er gammal mann med sans for originalutrustning med unntak av pene hjul som jeg liker å ha på alle biler. Tror jeg må ta bærekuler på den. Aner en liten lyd.

@ EirikL og Lianli: Var kmstand og historikk som gjorde at jeg synes dette var stas å ha. Mulig jeg har gitt altfor mye, men det var ingen å sammenligne med...... :roll: Takk for linken til Autopower. Skal leses grundig. Jeg vet ikke engang hva M-pakken inneholder, men har skjønt at det noe sånt ala Mercedes sin Sportline med originalsenk og andre interiørdetaljer. Ser at min har M-ratt, men hvordan kan jeg finne ut eksakt hva den er levert med? Er det bareforhandlere som vet sånt via sitt datasystem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var orginale e36er som ble levert fra fabrik som m-tech ja, og dette innebærer egentlig m3 fangere rundt om så den ser ut som en M3 pluss at de også ble levert med litt mer sportslig fjærer og dempere som er senket 20mm mer enn orginalt også litt mer sportslig kregningstag om jeg ikke husker feil. M girkule, ratt osv.

Men det som er mest vanlig er kun å bytte alle fangerene rundt (framfanger, sideskjørt og bakfanger) og speila til m-tech/m3. Da vil den se slik ut:

http://www.geocities.com/cgp01/Images/M ... e1edit.JPG

Bare i din farge da selvfølgelig.

Er ikke noe spessielt glad i mye styling selv men m-tech som orginalt er fra BMW synes jeg selv gjør e36 mye penere ut uten at den er "overstyla".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen for gode innspill her. Skal la inntrykkene om bilen modne litt i hodet mitt før jeg vurderer tiltak. Noen M3-deatljer ser fristende ut da...

Er det noen som har et godt tips om hvordan jeg tar best vare på selve cabduken?. Fikk fortalt at fiende nr 1 er fugledritt og at da må den spyles omgående. Regner med høytrykk må brukes veldig forsiktig. Skal den impregneres ofte? Hva er er bra middel for slikt?

Skal lese sjekkemer på det linktipset jeg fikk, for jeg regner med dette er spørsmål som er stilt 1000 ganger før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en virkelig velholdt og pen bil! :) Sjeldent man ser slike biler..

Jeg tror IKKE jeg ville gjort så mye med utseende. Gjerne litt senk, lakk helt ned og aerodynamic sideskjørt(org bmw).. 8)

Om du går for M-tech styling og hvite lykter så blir den jo bare slik som 90% av alle andre E36..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...