Rotax8 Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Hvorfor "bumper" du ditt eget prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 ikje spørr:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 grom vogn med artig motor:) godt du har persika baum i bilen, bruker den selv sammen med vanilje, lukter godt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 ja den e no best synes no jeg:) har dårlie minna av vanilje baumen så joda men e ikje færdi me dn enda, blir sharif 18" å opplakering:) har nye sjermer og i samme farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Fin bil du har. Hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 bak er det bare dårlige dempere, framme vet jeg ikke, for jeg kjøpte av en kondemnertbil som falken solgte deler av.. men skal kjøpe meg nytt så du kan få kjøpe det billig hos mg hvis du ikke har senket bilden din til jeg har kjøpt nytt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 TRENGER GRENRØR TIL M20B25 SEND PM OM DU SKAL SELGE!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 skikkelig Pen bil med bredfronten hadde den blitt enda penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 skikkelig Pen bil med bredfronten hadde den blitt enda penere takker:) har vurdert den fronten men hvet ikke hvor jeg får tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 hei, om du får tak i senke sett er jeg intr i det du har på bilen din nå! v8 front får du kjøpt på koed.no:) PEN BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 skikkelig Pen bil med bredfronten hadde den blitt enda penere takker:) har vurdert den fronten men hvet ikke hvor jeg får tak i det? Med litt søk her på forumet så fant jeg bred front til salgs http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Kjør på med bredfront du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå