Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bestillte for en liten stund siden en ny nyre oppstilling fra koed, typen pre facelift til e36. delen ble lakkert og skulle monteres i går.

etter mye om og men fikk jeg den på, men må si den passer veldig dårlig, hele greia står i spenn. litt vanskelig og forklare men den stikker rett og slett ikke nok ut, det ser jeg på lyktene og fangern. prøvd å justere på fanger,lykter og måtte til og med justere på framskjemene for at jeg i det hele tatt skulle få skrudd den fast på sidene.

den forrige nyre oppstillinga som også er preface fikk jeg også fra Koed, men etter å ha studert begge to er det noen små forskjeller, virker som det er en kopi av kopien den jeg har nå....

Soo, now what? mener sånne deler skal passe, kan skjønne at jalla firmaer som selger kopi deler har litt dårlig passform men Koed?

er jævlig surt å tape penger på noe sånnt som dette, for det blir jo fort litt kroner for delen,frakt og ikke minst lakk.

så hva tror dere kjangsen er for at Koed vil ordne opp dette for meg?

noen med lignede erfaringer?

Mvh Lasse.B

Skrevet

Koed pleier å være veldig behjelpelig med slikt. Problemet er jo det at du må alltid prøvemontere deler før du sender til lakk. Vet ikke om koed tar retur på lakkerte varer, det gjør ingen andre firmaer jeg har hørt om...

Skrevet

har levert tilbake deler som ikke har passet før uten problem, så det er vel en liten kjangs for at de går nå å men en noe refund for tapte penger på lakk er vel bare å glemme, men syntes det er rart de selger deler med så dårlig passform, de må ha byttet levrandør ellns for den andre passet jo utmerket. og etter å ha studert de nøye var det faktisk litt forskjeller....

å prøve montere er noe jeg ville gjort om jeg hadde handlet en uorginal del, men trodde de bare hadde orginal deler i så fall at uorginale var merket som uorginale.

Skrevet

Koed selger både orginale og uorginale deler, kjøpte selv M5 nyrer hos dem hvor jeg visste at det var uorginalt, dritten med det var at den ene nyren var grei mens på den andre så manglet noen plastklipps (Produksjonsfeil)

Har ikke fått summet meg til å be om retur men skal gjøre det.

Når det gjelder orginal vs uorginal hos dem så er det vel kun prisen som skiller, så ja jeg kan være enig i at de burde skrevet hvilken varer som var uorginale slik som schmiedmann gjør det.

Skrevet

av en eller annen grunn kommer jeg ikke inn på Koed nå men mener å huske at det ikke var noe org eller uorg...altså bare 2 typer facelift eller prefacelift...

begynner å bli kraftig lei hele greia nå, vært uten bimmer i snart 2 måneder :(

å polakkvogna til fatter som jeg bruker nå hjelper ikke akkuratt (95 vw transporter)

Koed er jo stengt i dag så får ikke ringt de heller, noen som vet om de er åpne i mårra? kansje de har lang helg de å.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...