Paulus Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Vurderes solgt Jeg eier 3 bimmere, denne blir for lite brukt dessverre. Under 1 mnd. til den avgiftsfritt kan omregistreres til 5-seter... BUD? ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Denne burde du få solgt lett. Helt nydelig bil, og synd at du må selge! Så selv på denne da du kjøpte den, og ville kjøpt den nå også om jeg ikke hadde hatt 3 biler selv;) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Denne burde du få solgt lett. Helt nydelig bil, og synd at du må selge!Så selv på denne da du kjøpte den, og ville kjøpt den nå også om jeg ikke hadde hatt 3 biler selv;) Lykke til! Takk Maloi Det er en ubeskrivelig god kjøremaskin, må bare oppleves. Jeg MÅ ikke selge Men det står 3 Bimmere i gården og en av dem må selges etterhvert... ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hvor mye sikter du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hvor mye sikter du til? Ønsker bud>100' ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Jeg kan være interessert. Hva er det som ble fikset på den i ditt eie og hva er det som gjenstår av småplukk? Medfølger bakseter? Hva er km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Jeg kan være interessert. Hva er det som ble fikset på den i ditt eie og hva er det som gjenstår av småplukk? Medfølger bakseter? Hva er km stand? PM sendt. Km.stand ca. 245000. Bakseteputa følger ikke med, kun ryggen. ///Paul 94826076 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Selges ved hurtig avgjørelse til 99.000,- Det følger med 4 rustfrie dører, komplett rustfri bakluke, ny klimakjøler+++ Motor&drivverk er i finfin stand. Løp og kjøp ///Paul 94826076 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Saltkjelen: ikke våg deg å kjøp en ny grom bil med 8`er ! du kan heller låne meg pengene, så kan jeg kjøpe denne hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Jeg er meget int! Slår på tråden til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Jeg er meget int! Slår på tråden til helga Ring du ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddne Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Jeg er meget int! Slår på tråden til helga Du har vel andre ting du skal betale før du kjøper flere biler!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå