Gå til innhold

photowerkz sine bilder


Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Geir: jeg fant ikke igjen tråden din. Folk er ekstremt flinke til og poste bilder her, så poster du ikke noe i løpet av 1 dag så er den gjemt laaaangt bak :)

bmw3314w.jpg

Utsnitt i 100% størrelse fra samme bilde:

bmw3314big.jpg

Til og være tatt med amatør kamera, med ei amatør linse, så er det helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, hyggelig og høre. Blir nok noen stille månder nå som vinteren kommer, men får satse på at enda flere stiller opp til sommeren 2010! :)

Var ute i dag og fotograferte hva som sikkert blir siste bilen for i år. En pen 7 serie som er senket på noen 20" felger. Bilder kommer etter hvert som de er ferdig redigert...

bmw701w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fotograferer de bilene jeg selv finner interessange på en eller annen måte, eller som er såpass spesielle at de tiltrekker hva jeg driver med litt ekstra oppmerksomhet ;-) Fikk en 0.5L med urge av eieren av bmw'n og det er det meste jeg har tatt av betaling så langt ;)

www.bildekor.no mente han skiltplatene var fra.

Hvis du forsatt ruller rundt senka på sommerfelger neste helg så kan vi se det an da. Mandag-fredag har jeg ikke tid. Send meg en PM på torsdag f.eks så får vi se an vær osv osv. Vet ikke om noe som skjer til helga akkurat nå, men det dukker noe opp fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...