Julian Sommer Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Har bare en ting å si Marius, og det er at vi er stolte av å ha deg med oss her på forumet! Herlige bilder som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Ja du tar svært fasinerende bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ja du tar svært fasinerende bilder Bildene er vel nokså vanlige... Han er bare veldig dyktig til å redigere kudos for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Har bare en ting å si Marius, og det er at vi er stolte av å ha deg med oss her på forumet!Herlige bilder som alltid. Ja du tar svært fasinerende bilder Takker Mener jeg har ett bilde av den ene bmw'n som var på banen denne dagen så skal rote frem det som takk for hyggelige ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 ...og her er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Ett lite avbrekk i trackday bilder her.. En av garasje bildene av karbon supra'n som ikke ble brukt i bladet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Sinnsykt kul den Alfaen. Hvilken modell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Helt enig, men jeg vet heller ikke hvilken modell det er. Det jeg der i mot vet er at hvis jeg vinner lotto..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Skyt meg hvis jeg tar feil. Tipper den Alfa,n er en GTV fra slutten av 60 tallet eller begynnelsen av 70 tallet. utrolig rå biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Var flere alfa'er der også (kommer bilder senere...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå