photowerkz Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Gjorde det om litt.. Fortsatt ikke fornøyd men.. Syns det personlig er bedre enn første versjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Noe jeg ikke gjør mye av: sort/hvit bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 For de som ikke er helt inn i s&h: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hva er triksene dine, dersom dette ikke er HDR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Syke bilder du tar! Må ta noen bilder av min når den blir ferdig! Kan du komme oppover mot Eidsvoll og ta bilder? Vil gjerne ha et bilde av min foran eidsvollsbygningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 flotte bilder.. får liksom litt lyst på et ordentlig kamera og lære meg å redigere gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 SCAMPI: Er flere enn deg som vil ha oppskriften på det, men er lite aktuelt å forklare det SH-RACING: Jeg har 3stk e36 som skal fotograferes allerede, så det må desverre være en veldig spesiell e36 hvis det skal være aktuelt. 2MMy: Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 SCAMPI: Er flere enn deg som vil ha oppskriften på det, men er lite aktuelt å forklare det Fremgangsmåte trenger du ikke dele, tenkte mer på teknikk Tror forresten jeg ser det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Muligens det siste av torek sin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Muligens det siste av torek sin....Skikkelige fint bilde, enkel og fin bakgrunn. Men du burde jo hatt horisonten helt vannrett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 ser ut som om bilen er lagd av krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Dro meg opp av senga 06:30 i dag for å møte eieren av en 2004 porsche 996 carrera s. Resultatene kommer etter hvert som de er ferdig redigerte. En liten teaser så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 ser ut som om bilen er lagd av krom Den er bare forbaska blank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 ser ut som om bilen er lagd av krom Den er bare forbaska blank! det ksal jeg ikke si noe på, men den er jo grå på alle andre bilder ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå