Smurfen Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Til å være en super-super budsjett løsning så er ikke det der ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Dratt litt vel mye i spakene på sistebildet der? Edit: Ellers var jo bildet av den gule Porschen veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Kommer du til Rudskogen 31.07-01.08? Italiensk Weekend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Porschen på siste bildet ser utrolig grom ut. Skulle gjerne sett flere bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 JAN TORE: Blir aldri for mye SUPERBEETLE: Hvis alt går etter planen så skal jeg fotografere 2 jenter den helga Men det er i forbindelse med at jeg får låne litt fett utstyr av canon norge, og hun ene er i fredrikstad, så det er en bitte liten sjanse for at jeg stikker innom en kort tur. Får se... Gidder ikke betale 150kr for å være der i 1 time eller noe sånt heller. GEIR ANDERS: Er ett bilde tidligere i tråden av den, og har vel ett fra siden i fart som jeg ikke har redigert enda. Pettersen Autoimport sin porsche.. Gikk fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Bare til å ta med jentene det! Betaler gladelig inngangsbillett om jeg får bilder av Ducatien med pinup-damer på (kun sykkelen er igrunn greit nok også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Hehe det her er ikke noe tøsete "glam" bimbo'er som liker å ligge spredd utover metall å se billige ut, så stikker jeg innom så er det alene. Men mest sannsynlig så kommer jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Bilde fra barnas dag på rudskogen. Barneavdelinger fra forskjellige institusjoner/sykehus ble invitert til rudskogen for en dag med å sitte på med noen ville biler og enda villere sjåfører. Gratis is og pølser var det også. Fantastisk arrangement som alle involverte fortjener heder & ære for. 30 bilder ble haste-redigert rett etter dagen, men de har jeg lagt litt på hylla. Begynt på nytt igjen for å gjøre en litt bedre jobb. Kommer til å ta en del tid pr bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Kenneth Moen, stille før stormen.. Kenneth Moen, stormen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Digger sammensetninga på det siste bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Må prøve å gjøre det litt spennende. Banebilder er generelt drit kjedelige så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Må prøve å gjøre det litt spennende. Banebilder er generelt drit kjedelige så... De Lambo bildene er helt råååå, du har ikke lyst å ta noen bilder av Z4en min i høst da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Takker Drive med private photoshoots viste seg å være 90% frusterasjon og 10% gøy sist år, så har lagt det helt på is dette året. Har ikke funnet steder som kan brukes osv osv. Får se om jeg tar det opp igjen til neste år, men akkurat i år så er det kun venner & bekjente som får bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå