Johnny86 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Flott innsats til dere som hjalp til. Og kan ikke si annet til bileier enn at det gleder meg at du fikk bilen tilbake.
Bmw101 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Fulgt hele tråden og må først og fremst si til eier at jeg er dritglad for at du fikk bilen tilbake, og at den forhåpentlgivis er like hel. Ellers, er det bra folk på bimmers.. bra å se folk stiller opp, ordner seg mer smoothly som regel.
S.Arnesen Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 morsomt opplegg Jeg, "niklasja" og "patrick090" var faktisk i oppegård området når dette skjedde. dessverre visste vi ikke om dette, ellers så kunne vi ha hjulpet til
Alex88 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 morsomt opplegg Jeg, "niklasja" og "patrick090 var faktisk i oppegård området når dette skjedde. dessverre visste vi ikke om dette, ellers så kunne vi ha hjulpet til hehe, hadde Niklasja sett tyven med denne så hadde han jaget den, GARANTERT
S.Arnesen Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 morsomt opplegg Jeg, "niklasja" og "patrick090 var faktisk i oppegård området når dette skjedde. dessverre visste vi ikke om dette, ellers så kunne vi ha hjulpet til hehe, hadde Niklasja sett tyven med denne så hadde han jaget den, GARANTERT Ikke bare jaget den, kjørt ifra den au Vi kjørte 320'n min da, så vi hadde kanskje rukket å se csl luka hehe
Snusfenrik Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Først og fremst, flott at du fikk bilen igjen så fort! Grattis! Heftig tråd å lese, fikk den først med meg nå. Her gikk det unna! Frustrasjon ble fort snudd til glede når jeg så utfallet her. Bra jobbet! Jævla biltyver... skal til Oslo snart, så gi meg en lyd om dere finner ut hvem det var! Herlige folk her på forumet, godt å se samholdet blandt oss! Biltyver skal lære seg å frykte biler med påskriften BIMMERS.NO !! Noterer følgende til info for biltyver: 1. BIMMERS folk er fantastisk glade i bilene sine og merket (se pkt 2) 2. Man kødder ikke med bilene til BIMMERS folk (se pkt 1) 3. BIMMERS folk finner deg og bilen fortere enn politiet gjør. 4. Guardsystems bitch! 5. For egen sikkerhet, bli heller tatt av politiet enn et BIMMERS medlem. Oppsummering: Hold deg unna BIMMERS-biler, du kommer aldri unna med det. BIMMERS.NO merke/skiltramme på bilen = Absolutt NO-GO! (ikke tenk tanken en gang) Moralen er, ikke rør en BMW.. den kan tilhøre en på BIMMERS.no. Neste biltyv-leksjon: Få deg et liv!
Blyfri Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Noterer følgende til info for biltyver: 1. BIMMERS folk er fantastisk glade i bilene sine og merket (se pkt 2) 2. Man kødder ikke med bilene til BIMMERS folk (se pkt 1) 3. BIMMERS folk finner deg og bilen fortere enn politiet gjør. 4. Guardsystems bitch! 5. For egen sikkerhet, bli heller tatt av politiet enn et BIMMERS medlem. Oppsummering: Hold deg unna BIMMERS-biler, du kommer aldri unna med det. BIMMERS.NO merke/skiltramme på bilen = Absolutt NO-GO! (ikke tenk tanken en gang) Moralen er, ikke rør en BMW.. den kan tilhøre en på BIMMERS.no. Neste biltyv-leksjon: Få deg et liv! Bra alt ordnet seg med bilen! Var redd det ikke skulle ende så bra med tanke på hva jeg leste i starten av tråden:S Burde nesten printet den lista og festet den på solskjermen, slik at eventuelle tyver hadde tatt ett hint og kunne stukket av med beina fortsatt i behold:P hehe
gjeewaytee Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Først og fremst, flott at du fikk bilen igjen så fort! Grattis!Heftig tråd å lese, fikk den først med meg nå. Her gikk det unna! Frustrasjon ble fort snudd til glede når jeg så utfallet her. Bra jobbet! Jævla biltyver... skal til Oslo snart, så gi meg en lyd om dere finner ut hvem det var! Herlige folk her på forumet, godt å se samholdet blandt oss! Biltyver skal lære seg å frykte biler med påskriften BIMMERS.NO !! Noterer følgende til info for biltyver: 1. BIMMERS folk er fantastisk glade i bilene sine og merket (se pkt 2) 2. Man kødder ikke med bilene til BIMMERS folk (se pkt 1) 3. BIMMERS folk finner deg og bilen fortere enn politiet gjør. 4. Guardsystems bitch! 5. For egen sikkerhet, bli heller tatt av politiet enn et BIMMERS medlem. Oppsummering: Hold deg unna BIMMERS-biler, du kommer aldri unna med det. BIMMERS.NO merke/skiltramme på bilen = Absolutt NO-GO! (ikke tenk tanken en gang) Moralen er, ikke rør en BMW.. den kan tilhøre en på BIMMERS.no. Neste biltyv-leksjon: Få deg et liv! du får alltid satt ord på ting
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Utrolig bra at bilen kom til rette igjen Johnny! Har selv vært oppi dette tidligere hvor jeg faktisk ved bagasjeluken på BMW'n og en kar bare hoppa inn og freste avgårde..Dette var på Torshov for noen år siden.
M3cabriolet Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 gratulerer så mye med gjennfinningen! Bimmers-gutta er helt rå!
Kimmit Racing Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 feller nesten en tåre når eg leser hvor samenspleiset vi på bimmers er..det viser bare at Bimmers har gjort en fantastisk jobb med og lage ett forum som dem fleste bmw eiere ikke kan unnvære og delta på.og det ser ut til at det er omtrent ern bimmers mann i annenhvert hus såg den m3 for ca 2 uker siden da eg henta m5 interiøret av han..den var meget gjennomført flott at den ble funnet igjen
brenni Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 genialt at folk stiller opp såpass, da veit jeg det:) og fint at bilen din kom på sin rette plass igjen Johnny, men savner rapport fra deg her om hvordan bilen var, om den fortsatt var like fin sikkert ikke alene om å være nysgjerrig på det..
///FredriK.S Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Flott at bilen kom til rette igjen! 12 sider på 2 dager, ikke dårlig.
j_b Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Halla folkens, joa, bilen ble hentet hos viking ås av to onkelene mine, da jeg måtte være på jobb og ikke kunne dra selv. bilen er hel og fin, som da den dro ang den volvo, som jeg har bare sett engang, i går, men den har tydeligvis hvert og kjørt forby huset mitt mange ganger, noe som moren min kjenner til. en jævla drittunge som kjører forbi stopper og ser på m3, så kjører 10 meter fram, gå av bilen sin og gå tilbake til m3 og se på den. det som er at den har gjort det mange ganger, så jeg regner med at han bor ikke langt unna meg. har kjørt rundt nabolaget i går kveld for å se etter volvo, men uten noe spor, men jeg skal ikke gi meg!! selvfølgelig er det ikke han som kjører volvo som er tyven, men han var med, så jeg straffer han først og hver gang jeg ser han, til han tyven dukker opp. er det noen som bor på groruddalen her? eller fra haugestua? stovner? det er mørk blå volvo s40 forresten, som er ofte rundt i området her... og en annen ting som er overraskende, det fins spor til m3 nøkkelen som var i bilen, så det er ikke lenge til han tyven dukker opp... TAKKER BIMMER GUTTA ENDA EN GANG JEG!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå