Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bilen din ble stjålet.

Bilen ble funnet igjen, men ingen tyv.

Nøklene er ikke i bilen.

Tyven har da mest sannsynlig nøklene.

En kompis av deg kommer med nøklene.

OG du lurer ikke på hvordan han har fått tak i nøklene????? Selv om han kjente en som kjente en, som kjent en, som kjente tyven ville jeg gjerne visst hvem faen han fikk nøklene av.

Høres bare merkelig ut...

selvfølgelig lurte jeg på hvordan han fikk nøkkelen. har ikke sagt at jeg ikke gjør det. kameraten min, sikkert nesten alle fra bimmers vet hvem det, jeg vil ikke nevne navn, skal få være i ifred. jeg orker ikke presse svar ut fra han!

bilen ble stjålet og funnet, uten tyv! det er ofte det skjer, er ikke akkurat første gang heller vel?

dette er mer merkelig for meg enn for dere folkens!

Skrevet
Blir litt overrasket over hvor lavt folk kan synke. En ting er "biltyvene" (hele greia virker veldig suspekt nå), men en annen ting er all dritten du lirer av deg de siste sidene nå. For det første setter man ikke en M3 E46 - hvertfall ikke en såpass modifisert en - utenfor huset sitt i Oslo med nøklene i og tenningen på. Og litt ydmykhet overfor politiet ville ikke vært å ta i, nå som den faktisk er tilbake igjen.

jeg tar imot all kritikken og dritten! føler meg selv idiot! men første gang en tør og stjele fra meg. han angrer sikkert på det snart ikke sant tyv?

en m3 e46, er en bil, spesielt min så har jeg brukt masse penger på, jeg liker den veldig godt og gla i den, så den fortsatt kun en bil for meg. jeg setter ikke den foran livet mitt eller foran andres menneske liv! men ja, det jeg gjorde var rett og slett idiotisk! ikke pga det er i oslo derfor det skjedde, oslo er ikke et sted det samle krimineller, tyver eller annet, det kunne ha skjedd hvor som helst.

ang politi, hadde noen av dere hørt hvordan de var til hjelp, så hadde hvem som helst en av dere reagert mer enn meg. og jeg sier til de som satt der oppe på kontoret som ringte meg, ikke alle sammen, pga min frustrert så har dømt inn samtlige. sorry. ikke ville jo rykke ut da guard systems ba om det. og det var ca rett før kl.15. tok noen timer før de ville rykke ut, og da var allerede noen bimmers medlem kommet til stede. sier ikke heller bilen min er 1. prioritert for dem, men den grunnen de ga, var helt uakseptabel. selvom det var misforståelse.

Skrevet
Bilen din ble stjålet.

Nøklene er ikke i bilen.

OG du lurer ikke på hvordan han har fått tak i nøklene????? Selv om han kjente en som kjente en, som kjent en, som kjente tyven ville jeg gjerne visst hvem faen han fikk nøklene av.

"Nuff said"

Skrevet
Bilen din ble stjålet.

Nøklene er ikke i bilen.

selvfølgelig lurte jeg på hvordan han fikk nøkkelen. har ikke sagt at jeg ikke gjør det. kameraten min, sikkert nesten alle fra bimmers vet hvem det, jeg vil ikke nevne navn, skal få være i ifred. jeg orker ikke presse svar ut fra han!

bilen ble stjålet og funnet, uten tyv! det er ofte det skjer, er ikke akkurat første gang heller vel?

dette er mer merkelig for meg enn for dere folkens!

Det er vel det at du har fremstilt seg selv veldig dumt, og du er ikke veldig saklig. Men nå forstår jeg jo på sett og vis mye bedre hvorfor du er irritert på politiet.

Men for meg så virket saken her bare veldig suspekt og rar i utgangspunktet. At bilen står og går, er sånt som kan skje - feks når man bærer inn varer osv. Og det er mange steder i Oslo som er like trygge som hvilken som helst annen plass i Norge. MEN man setter feks ikke fra seg en bil ulåst i sentrum av Oslo.

Skrevet

Synes du sier mye meningsløst nå. Du får en bil til 700.000 frastjålet, og kompissen din rusler inn med nøklene igjen? Og du vil ikke vite hvordan dette skjedde?

Det virker for meg som du rett og slett er redd for å spørre. Slik du legger fram saken for meg er dette alt annet enn en kamerat, jeg ser ingen andre alternativer enn at han på noen måte er innblandet i dette. Og det er den mest rasjonelle måten å tenke på.

Hvis dette mot formodning IKKE skulle være tilfelle, er det vel han som har et forklaringsbehov? Det at han ikke sier noe om hvor han har fått nøkkelen fra sier alt for mitt vedkommende.

Tror du mister mye sympati og støtte ved å te deg på denne måten istedenfor å røske tak i ting for å komme til bunns i ting.

En klokere mann en meg sa det en gang sånn:

People without Knowledge of History are bound to experience it yet again.

Skrevet

Meen, om jeg hadde fått bilen frastjålet.. og hatt noen som bekjente som fikk tak bil/nøkler el hva som ble frastjålet på en "alternativ" måte enn gjennom politiet, så hadde jeg gjerne ikke skrytt så veldig om det på et forum hvor alle kan lese..

Nå vet ikke jeg hva som har skjedd i dette tilfellet da, men er ikke alt man trenger å vite så mye om :wink:

Skrevet

for det første, jeg sitter ikke her og skriver hver eneste ord på hva som skjer, forteller hver eneste små detaljer på hva som har foregår. og skriver heller ikke ting som jeg gjør eller allerede har gjort. og kommer nok ikke skrive om at jeg har fått tak i volvoen eller ikke. noe bør bli holdt unna forum som alle kan lese. som Superbeetle sier. ingenting av det jeg har skrevet på forum er straffbar enda vel?

det er spørs hvordan person du er, for at folk er villig til å hjelpe deg. og for at noen kan stole på deg, må du være en person å stole på. jeg vil heller gjøre mere ting enn å pissprate.

jeg er ikke her for å søke sympati fra noen som helst person. så gjør dere det klart.

hvis du tror jeg rett og slett ikke tør og spørre, da må du bruke den hjernen din, om du er klok og tenke en gang til. hvordan i helvete vet du at jeg ikke har spurt? og hvor i helvete sa jeg at kameraten rusler inn med nøkkel til meg? jeg kaller han kamerat for holde han anonymt her! en kamerat som kan skaffe tilbake nøkkel, ikke bar en nøkkel, om det hadde vært noe annet så ville han ha klart det å!

det er fortsatt spørsmål tegn for meg hvordan han klarte det, og det vil alltid være spørsmål tegn.

kanskje noen av dere oppfatter at jeg skryter av å få tilbake nøkkel, så er det feil, jeg er gla for jeg har fått nøkkelen tilbake, og det var ikke GRATIS!

jeg vil gjerne avslutte denne sake her på bimmers før jeg begynner å gå vilt på emne og snakke om helt uintresante ting. det er tendens jeg gjør, sorry for noen av dere ikke tålte.

jeg setter fortsatt pris på alle de som har hjulpet til og vist medfølelser. om en dag noen av dere behov for hjelp fra meg som er innen min rekkevidde, er jeg villig for å stille opp. uansett hvem.

Johnny

Skrevet
kanskje noen av dere oppfatter at jeg skryter av å få tilbake nøkkel, så er det feil, jeg er gla for jeg har fått nøkkelen tilbake, og det var ikke GRATIS!

Johnny

Ikke gratis? Betalte du noe for å få nøkkelene tilbake? :shock:

Skrevet

Forstår godt at du ikke legger ut all info her Johnny. Det er også meget fornuftig. Men jeg sliter med å forstå enkelte av setningene du skriver, og får derfor også problemer med å forstå noe av det du mener.

Skrevet

Johnny

Ikke gratis? Betalte du noe for å få nøkkelene tilbake? :shock:

Som han sa rett oppi her.. Han TRENGER ikke si alt!

Skål i finværet folkens :)

Skrevet

Skjønner han veldig godt jeg.

Fortelle hver minste detalj her inne på bimmers er ikke noe jeg ville gjort heller, og dermed vil kanskje noen deler av historien bli et spørsmålstegn.

Er nok mer som har skjedd i denne saken uten at vi vet det, eller trenger å vite det.

Vi har hatt GOD lesing hittil i tråden har vi ikke? :P

Skrevet

Si meg.. Ser dere bare like breit som skjermen deres er?

Har selv sporet opp nøkkler på ville avveier der biler har vært stjelt..

Finnes ikke vanskeli.. Er bare og titte litt bredere en skjermen og ringe rundt litt til sentrale folk så finner dem ut det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...