Springsteen Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Det gjør jeg absolutt, triste greier Håper den kommer til rette.
EirikL Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Toppen av uflaks! Og makan til frekkhet! Håper du får den tilbake uten skader.
jcvold Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 men da er det jo tydeligvis ikke noe planlagt , og sikkert noen småunger\narkis som trengte skyss. satser på den dukker opp i løpet av dagen like hel da Bra poeng! jeg vil oppfordre de av dere som bor i Oslo området,og har anledning til det å ta en kjøretur å se om dere ser den bilen. med såpass spesiell lakk burde den ikke være så vanskelig å få øye på. håper politiet eventuelt har tatt kontakt med tollvesenet på svinesund å bedt de holde utkikk etter en slik bil
BMWPower Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Faen Johnny, dette var jævli surt Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg vært ute på veiene med engang for å hjelpe deg finne bilen. Oppfordrer alle som bor i Oslo & omegn å sette seg i bilen, komme seg ut på veien for å hjelpe Johnny med å finne bilen igjen Kom igjen folkens.... Ut å kjør!!
mrbatnes Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 NEEEEI hva er det som feiler folk?? håper du finner den igjen i god behold!
winchester Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Makan til frekkhet! Håper du finner bilen i god behold!
ZhilleN Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Fy faen så jævla surt! Holder utkikk her i Eidsvoll området .
BMW-Coupe Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Ånei Hvordan er d med forsikring med bilnøkklene i? Skal holde utkikk her oppe i Molde Vet aldri...
morteym Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Må ikke under noen omstendigheter finne på å si at nøkkelen sto i. Forsikringen dekker tyveri av bil ved innbrudd tror jeg, ikke at noen har tatt den fra deg når nøkkelen står i. Gjelder også hvis bilen ikke er låst - i følge en dame jeg kjenner som jobber i Gjensidige. (Vi hadde en "småsur" diskusjon for et par år siden).
j_b Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 update! bilen er i follo og står stille har jeg fått beskjed av guard systems!!
morteym Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Jaha, de får vel tak i den nå da regner jeg med? Ønsker død og fordervelse over de som tok denne. Blir spennende å høre hva slags tyveri dette var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå