Olelink Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Så har vi både bilde og kart av Kongeveien 35, Sofiemyr
Olelink Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Kan jeg spørre om hvorfor du ikke er ute å kjører etter bilen selv..? ikke lett når jeg er alene på jobb. til alle som hjelper til: TUSEN TAKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!! VEEEEEEEEEELDIG SNILT AV DERE!!!! Skulle jo bare mangle ! Entusiaster holder sammen vettu Samt at dette nok er en sak som de fleste brenner for, entusiast eller ikke, bileier eller ikke
ehrnst Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... =UTF8&z=13 veibeskrivelse fra nordstrand bad
aloebiz.net Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hvor mange sitter å følger med på denne all-time-high sinnsyke actiontråden nå mon tro? Må da være en del som har ankommet adressen nå?? Updates?? Hva skjer?
j_b Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 fikk en tlf av en kar at han ser bilen parkert innerst inne på kongegate! han ville ikke komme nærme bilen for å se på den, men det er forstårlig! så jeg vet enda om det har kommet skader på den eller ikke!!
ErikS Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Håper virkelig at bilen kommer til rette i fin stand. Jeg er desverre i Hønefoss for tiden og har ikke mulighet for å reise ut selv. Men flott at folk på bimmers.no hjelper til.
Superbeetle Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Spennende!! Får håpe en gjeng fra bimmers samles snart og kan konfrontere han som har bilen..
RobertN Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Herre gud skjønner ikke sånne folk, stikke av med en sånn bil og kjøre rundt slik
Olelink Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Spennende!!Får håpe en gjeng fra bimmers samles snart og kan konfrontere han som har bilen.. Om det ikke er en hit n' run da, at han som stjal den er borte vekk
sv90 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 fikk en tlf av en kar at han ser bilen parkert innerst inne på kongegate! han ville ikke komme nærme bilen for å se på den, men det er forstårlig! så jeg vet enda om det har kommet skader på den eller ikke!! HAN MÅ JO RINGE POLITIET ASAP !!!!!!!
S.Hafsmo Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 bare de finner bilen hel. så er det jo mye bedre enn ingenting.
RobertN Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hvis han ser det kommer en gjeng med bimmers så stikker han nok av!
GiljeN Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 *popper popcorn* Jeg tar med cola ? håper den er like hel Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå