Midget Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Tele2 bruker nye sim kort som kan lagre større megder data. Dette kortet viser seg å ikke funkte i original telefon. Noen som har løst dette på et vis eller må jeg bytte leverandør igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Kan jo ringe og spørre om nytt og se om det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midget Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Vel, har jo selvfølgelig prøvd det. I flere omganger via telefon og mail. Har fått endelig beskjed nå om at det er dette kortet de har nå, det gamle sendes ikke ut lenger. Har hørt rykter om kloning av sim kort. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Vet ikke hvordan det er med e46, men det er mange som har problemer med simkort i e39. Løsningen er da ofte å bruke simkortleseren bak i bagasjeromet istedefor den under telefonen. Som sagt vet jeg ikke hvordan det er i e46, men hvis du har leser både forann og bak burde du teste den baki... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markn Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Hvordan blir talekostnadene med simkort i disse telefonene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Hvordan blir talekostnadene med simkort i disse telefonene ? Er ikke høyere ringepris på fast montert tlf. en andre mobiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masho Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Noen som vet om det fortsatt går ann å få tak i sim-kort som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Jeg vet at netcom har hatt simkort med lavere (eller var det høyere) spenning enn de som er på markedet i dag. Jeg fikk iallfall bestilt simkort til E39`en hos netcom... Men nå begynner det å bli noen år siden, så tviler litt om det fortsatt lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå