Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 års garantien gjelder uansett ja.. bare antok at du ville få 5 om du kjøpte i norge? (3 år reklamasjonsrett) eller må den registreres i norge da?

ok.. har ikke studert prisene.. innbilte meg at gten var omtrent samme pris..

ikke vurdert en "vanlig" e61 da? med en shitload av utstyr?

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skulle da tro at en GT er bedre egnet i Belgia hvor det jo ikke akkurat er veldig mange bratte og vinterglatte hytteveier?

Må si meg enig, det er rimelig flatt her ja - godt argument!

Skrevet
2 års garantien gjelder uansett ja.. bare antok at du ville få 5 om du kjøpte i norge? (3 år reklamasjonsrett) eller må den registreres i norge da?

ok.. har ikke studert prisene.. innbilte meg at gten var omtrent samme pris..

ikke vurdert en "vanlig" e61 da? med en shitload av utstyr?

Har vurdert E61, men har kun sett brukte og vi vil gjerne ha en butikkny bil denne gangen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Var å prøvekjørte en GT på fredag og er ikke i tvil om dette er bilen å gå for - for en fantastisk bil å kjøre! Så derfor er X5'en offisielt avbestilt, og i dag skal jeg skrive kontrakt på kjøp av en Sophistogrå GT med Cinnamon interiør :)

rj7fl6n9eflmb8tlzddm.jpg

vcj90b6th3obxo6ykqlo.jpg

or65yywo018qz91506tv.jpg

Skrevet

angående GT så er det en bil som jeg tror må vokse litt på deg før man begynner å like den. Husker jeg syntes den var grisestygg først, men begynner nå å like den mer og mer.

Snakket med en som hadde prøvd en GT530d og han mente det var en av de beste bilene han hadde prøvd. Den har jo også fått kjempe skryt i tester så dette er absolutt ikke noe dårlig valg.

Så grattis med fet bil.

Skrevet

Er enig at man må bli litt vant til bil utseende - det er litt sånn med GT'en at det enten eller til å begynne med. Felger har jo mye å si, og har kikket litt på disse fra G-Power - sinnsykt fete:

bw73n96bf298clflzk6v.jpg

26orab56i2ddayaobnir.jpg

lt0qrhend0ccestgudyi.jpg

Skrevet

Gratulerer med et spenstig og annerledes bilvalg som ihvertfall jeg misunner deg!

Så veldig bra ut med de felgene, og den bilen må jo være perfekt til kjøring på kontinentale motorveier.

Skrevet
Det var ihvertfall en utrolig pen bil du har kjøpt deg :)

"BMW er det NEST beste en jente kan sitte på"?? HAHA :lol:

Gratulerer med pen bil TobyT :)

Haha, den har jeg ikke hørt før. Hihi, helt enig ;)

Grattis tobbe og velkommen til oss :D

Skrevet
ville heller kjøpt X6,er dette lille broren ? hehe

Ja hvis du har 850+ - 900K å avse som er minsteprisen i følge de som ligger på finn... skulle gjerne gjort det jeg også.

Skrevet

Nei så rått!! GT er jo bare grisefet, altfor svær, altfor dyr, altfor mye utstyr å velge i osv akkurat slik vi liker den 8) Er det lang ventetid for en sånn bil egentlig? 3,0d du skal ha? GTen er skikkelig avhengig av kule felger og riktig farge/utstyr, er stor fan av Hamann sin utgave selv. Her er bilder av den :

fu5f24yuxbgqrx90kmw8.jpg

q85tjxgbtzd89zmnwtnj.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...