bmwkizn Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 håper jeg å. går rettens vei med det. men når man er 17 år gammel er det vell ikke mye penger å hente:( Forsikringen skal vel dekke skader om noen prøver å stjele bilen din og skader den under forsøket? Da må du isåfall ha delkasko. Hvis du får erstatning,så hjelper det ikke hvor lite penger han 17åringen har..du får pengene dine uansett.så tar namsmannen å krever pengen fra han etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw101 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc venta på en innvandrerkommentar prøv å vær litt mer original til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 hadde ikke forsikring når jeg ikke har hentet skiltene om han er pakkis eller norsk har jo lite å si når 5 andre som var med var normenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 I slike saker tar jeg aldri selvfølgen som en selvfølge. Jeg ble frastjålet mopeden min som 16 åring, av en på 15. Tyven ble tatt på fersk gjerning, og politiet kom kjørende forbi slik at jeg fikk overlevert tyven til politiet, som innrømmet alt til meg. Enden på visa var at tyven slapp unna på påtaleunnlatelse, erstatningskravet på skadene på sykkelen ble ikke godkjent, og jeg satt igjen med skader på sykkelen jeg måtte dekke selv, mens tyven slapp helt unna. Så Politiet har jeg ingen tro på lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 At det går ann.. Politiet må skjerpe seg der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc det navnet er ikek pakistansk... generelt Irakisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 At det går ann.. Politiet må skjerpe seg der! Er vel ikke politimannen i gata sinn feil,er vel vi som stemmer feil parti/reglene som er på tryne i norge,er mere på tyvene/svindlere sin side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc venta på en innvandrerkommentar prøv å vær litt mer original til neste gang Orginal og orginal fru blomm... Han påpeker jo bare at det er en utlending. About that... De er jo faen ikke kloke en plass: http://www.dagbladet.no/2009/05/25/nyhe ... k/6398308/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc det navnet er ikek pakistansk... generelt Irakisk! en fjortiss er ikke nødvendigvis fjorten år. men er generelt imot bruk av det uttrykket på offentlige fora. Blandt venner oppfatter jeg ikke det som et negativt ladet ord. hvor store skader hadde bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 panser skjermer frontplata lykter forstillinga. og mottoren ble kjørt uten kjølevann eller radiator så den har nok gått til hælvete motoren å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 utrolig kjipt håper det går ann å komme til en enighet med den angrende synderen om erstatning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Sånne folk skulle ha fått fingrene klippet av, iraker, kineser eller nordmann! Det har ingenting å si. Og må jo dessverre si meg enig i betraktningen til Mexos. Jeg har ikke inntrykk av at purken gidder å ta slike ting så alvorlig. De er for opptatt med å korsfeste folk som stjeler blomster i skauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Skjønte ikke helt... Hvem ble sperret inne av store potter med trær i? Eneste stedet du har lagt ut bilen for salg er her? Skummelt... Jeg tok heller ikke den med potter og trær.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Tolket det slik at foreldrene til trådstarter ble sperret inne av biltyvene, slik at biltyvene kunne stikke av med bilen uten å bli forfulgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 hvor fikk de nøkkelen fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå