Gå til innhold

BIL STJÅLET. noen som vet hvem han er?

///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

håper jeg å. går rettens vei med det. men når man er 17 år gammel er det vell ikke mye penger å hente:(

Forsikringen skal vel dekke skader om noen prøver å stjele bilen din og skader den under forsøket?

Da må du isåfall ha delkasko.

Hvis du får erstatning,så hjelper det ikke hvor lite penger han 17åringen har..du får pengene dine uansett.så tar namsmannen å krever pengen fra han etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I slike saker tar jeg aldri selvfølgen som en selvfølge. Jeg ble frastjålet mopeden min som 16 åring, av en på 15. Tyven ble tatt på fersk gjerning, og politiet kom kjørende forbi slik at jeg fikk overlevert tyven til politiet, som innrømmet alt til meg. Enden på visa var at tyven slapp unna på påtaleunnlatelse, erstatningskravet på skadene på sykkelen ble ikke godkjent, og jeg satt igjen med skader på sykkelen jeg måtte dekke selv, mens tyven slapp helt unna. Så Politiet har jeg ingen tro på lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc :P

det navnet er ikek pakistansk...

generelt Irakisk!

en fjortiss er ikke nødvendigvis fjorten år.

men er generelt imot bruk av det uttrykket på offentlige fora.

Blandt venner oppfatter jeg ikke det som et negativt ladet ord.

hvor store skader hadde bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk skulle ha fått fingrene klippet av, iraker, kineser eller nordmann! Det har ingenting å si. Og må jo dessverre si meg enig i betraktningen til Mexos. Jeg har ikke inntrykk av at purken gidder å ta slike ting så alvorlig. De er for opptatt med å korsfeste folk som stjeler blomster i skauen :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolket det slik at foreldrene til trådstarter ble sperret inne av biltyvene, slik at biltyvene kunne stikke av med bilen uten å bli forfulgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...