Christer Knutsen Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Da var min første BMW kjøpt. kjempe fornøyd Skal senkes og montere M-spoiler på bakluka. utstyrslista fra anonnsen Servostyring ABS-bremser Automatgear Antispinn 6 airbag Kollisjonspute Klimaanlegg Sentrallås Takluke Automatisk klimaanlegg Automatisk blending av innvendig speil Bluetooth telefon forberedt Bordcomputer Cruise-kontroll DSC Dynamisk stabilitetskontroll Eksteriørdeler i bilens farge El. vinduer Lettmetallfelger Metallic lakk Radio/CD Skinninteriør Vinterhjul Hvite blinklysl Høyderegulerbart ratt og sete Lyktespyleranlegg Midtarmlene foran Navigasjon Nedfellbart baksete Oppvaremde seter PDC parkeringskontrolll Regnsensor Servotronic Skipose Soltak i glass Sommerdekk på alufelg 19" Startsperre Tåkelys foran Xenonlys fjernbetjent sentrallås El seteregulering memory El speil M-sports Aerodynamic pakke BLUETOOTH KLIMATRONIC PARKSENSOR FORAN OG BAK ELEKTRISK JUSTERBAR NAKKE STØTTER NAVIGASJON XONLYS SKINNSETER ELEKTRISK JUSTERBAR RATT MEMORY SETE,NAKKE-STØTTE,RATT OG SIDESPEIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 har foresten byttet til "nyrer" uten crome i midten. passet bedre til blå fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer så mye med en flott E60. Jeg ville ha vurdert et senkesett, så har du etter min mening en helt perfekt E60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 regner med at du skal freshe opp interiøret?sjekk her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116497 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer med flott bil. Det har etterhvert blitt en del her inne med E60, så det er mye kunnskap om disse bilene her inne. Flott å se enda en E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer ja..er en drømmebil du har skaffet deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer med en kanonfine BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Grattis med kongevogn Likte fargen veldig godt. Du må bare pøse på med bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 takk takk allesammen skal til lakking til mandag. skal lakke panseret og den ene baksjkermen. så skal den på full polish senere i uken. skal ta noen bilder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer så mye med en flott E60. Jeg ville ha vurdert et senkesett, så har du etter min mening en helt perfekt E60! senkesett kommer. hvor mye ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer så mye med en flott E60. Jeg ville ha vurdert et senkesett, så har du etter min mening en helt perfekt E60! senkesett kommer. hvor mye ?? Jeg har senket min 30mm foran og med stag til luftfjæringen bak (jeg har E61) og syns det er en fin kombinasjon. 40mm da er den hvertfall helt perfekt om du skal ha dekk og hjulbue gåendes i ett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 da prøver jeg 40mm. utsene forand komfort hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 da prøver jeg 40mm. utsene forand komfort hehe. Jeg vil anbefale deg å gå for Hartge sitt senkesett. Det er kvalitet ut til ytterste spiss og serivce hos Hartge-importøren, Strandveien Auto, er upåklagelig. Jeg fikk nytt senkesett av de da Hartge valgte å konstruere ett nytt senkesett for 520d som tålte 100kg mer på forakselen. Det senker 30mm foran, men da kjøper du 10mm senkeskåler ved siden av og vips har du 40mm senk foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer med konge bil! Bra du tok til vettet til slutt Vurdert å sote rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Gratulerer med konge bil! Bra du tok til vettet til slutt Vurdert å sote rutene? takker, det står på ønskelista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå