Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er ikke denne bilen spesielt utsatt for de feilene jeg nevner her, men i en slik bil (diesel automat med noen år og kilometer på baken) så er det alltid en liten risiko for at man kan få noen dyre feil. Tenker først og fremst på dieselpumpa, turboen og automatkassa. Alle disse koster 25.000+ og fikse på verksted.

Greit og være klar over, og kanskje planlegge i vedlikeholdsbudsjettet, så man ikke blir ruinert hvis man er uheldig.

Ellers er dette flotte biler. Var nære ved å kjøpe en selv, men havnet tilslutt på en nyere bil med mindre motor og utstyr.

Skrevet

Litt sent nå kanskje, men kanskje noen andre lurer på samme bil.

Jeg var og så på den bilen i topic når jeg var på biljakt for halvannet år siden. Da stod den til 215K og var kjørt 127000km. Var samme selger da også. Bilen virket ganske grei, men ble nedstemt grunnet antall dører, lite knapper foran girspaken og interiørfarge.

Det er forøvrig samme bilder nå som den gang.

Skrevet

de har ikke skrevet kontrakt enda da men....så den samme bilen stod til salgs for 2 år siden for 200 og nå for 209? hmm.....

EDIT: det kan da ikke være de samme bildene da som nå siden vi har røde oblater på nå...det hadde vi ikke for halvannet år siden

Skrevet

Jeg mener den blå øverste. :)

Endret litt på det jeg skrev også, fant korrekt info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...