Gå til innhold

BMWCCN Hedmark og Oppland: Treff 20.06 v/Vikingskipet, Hamar

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nok et vellykket treff vil jeg si! Foruten regn på førsten, men tok seg opp etterhvert.

carlhaakon fikk pokal og det var vel fortjent 8) Gratulerer!

Takker for det :)

Skrevet
Flott! Ser ut som det var bra med biler der :)

Mangla en ganske vital Mtech 2 =D

:) Jeg hadde tenkt å dra, men jobba frem til 09:30 den dagen og måtte på jobb igjen 21:30 samme kveld. Mao. ble det til at jeg prioriterte søvn denne gangen :)

Grattis carlhaakon! Jeg tviler ikke på at det var velfortjent!:)

Skrevet

takker for det torek :)tror vel du hadde stilt mye sterkere en meg om du hadde kommet hehe. vi får vel også gratulere de andre som fikk premie. Warsteiner fikk jo også så vi får gratulere han også :)

Skrevet

Takker for et fint treff! Kjempebra at noen tar tak og arrangerer, stor honnør til de! Gratulerer til alle pokalvinnerne. Bare et lite tips til neste gang, Så kan de som er pokalvinnere ta med seg bilen frem til "podiet" så får vi sett hvilke biler det dreier seg om :)

Gleder meg til neste treff

Skrevet
Takker for et fint treff! Kjempebra at noen tar tak og arrangerer, stor honnør til de! Gratulerer til alle pokalvinnerne. Bare et lite tips til neste gang, Så kan de som er pokalvinnere ta med seg bilen frem til "podiet" så får vi sett hvilke biler det dreier seg om :)

Gleder meg til neste treff

Godt tips!! Kan legge ut bilder av alle vinnerne etterpå jeg, så gjør vi det slik denne gangen.

Skrevet

eller de kunne sagt opp hva slags bil det var hehe. jeg fikk ikke med meg noen av de andre bilene som vant uten om min, warsteiner også den som vant to siden alle gikk etter den hehe. men få ut bilder av alle bilene som fikk premie da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...