L-V.H Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 søndag i dag, lite og gjer. så tenkte eg kunne legge ut mitt zeemax prosjekt. Er ein 2000 mod, 320i E46 coupe. skada bil som er kjøpt av forsikringselskap. kankje nogen her inne som krasja den ? legger bare ut bilde. Bilen selges for ein greie pris vist noen er intr, når den er ferdig. og eg snakke ikke om sånn automote pris på bilen. Det meste på bilen blir skiftet. justerbart senkesett, nye lykter, nye frontrute. jævla mye specs. kan skrive litt mer senere.
Larsinnj Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Såpass ja! Hvilke planer har du for felger på denne? Håper du har tenkt å lakke gitteret i fronten svart. Kjekt å se noe utenom m-tech innimellom og!
Gunnar Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Åhoi, her satses det. Syns det er synd du putter på vinga - ellers kan det bli heftig!
L-V.H Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Ska komme noen felg folk og måle,prøve og div i morgon. Har tenkt lenge på gitteret. Er mye chrome på bilen. SÅ eg ska prøve med sølv først .
L-V.H Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Noen her som vet om dette blir den eneste e46 zeemax bilen i norge ??
Armanic Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 aiai, så rått Har ikke sett eller hørt om en annen Zeemax bmw i norge ;p
Spiritus Sancti Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Hvorfor "komplettere" zeemax settet med den vinga? Røsk på CSL bakluke og 4 potter så tenker jeg du er i mål. Ser bra ut så langt!
Robbi3 Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Sett en annen zeemax i norge ja, men den var totalt fucked up satt sammen.. Mn vær så snill, fjern den vingen. Bruk den lille m-listen. Bilen får da et utseendet som sier mer sportsbil enn "jalla-styling".
sierracossie Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 stilig at du går din egen vei og prøver ut nye ting istedet for å sette på noe alle andre har. Selv mener jeg at om bilen først skal ha et såpass breddekitt på seg så kan man like gjerne komplettere det med å sette på den vingen. Hadde du IKKE satt på vingen ville jeg syntes det hadde blitt litt "nakent" bak der. Ser ut til å bli en artig bil dette. Hold oss oppdatert med bilder og annen info.
Lars89 Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Begynner å bli en del E46er blandt dere karosseri-gutta nå. Alle jeg kjenner har/har hatt E46-prosjekt Bra at du satser på noe annerledes, men syns ikke vinga passa helt, litt mye "Civic med japsepotte og lexuslykter" over den. Må ha stor vinge med det kittet, men ville valgt en annen design bare
L-V.H Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Hehe . Mye hat over vinga ja. Synst den er über rå. SÅ den blir. Vist bilen ikke blir solgt vekk etter sommer, så blir det turbo kitt. Gidder ikke og begynne med det nå.
L-V.H Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Lars89... Eg er ikke karosseri mann. Er bilmekaniker
SweetBMW Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 stilig blei det uansett, men jeg som alle andre er også i tvil om vingen, men jeg tror det ligger ia t jeg ikke kan se vingen på kloss hold.. er ofte helt annerledes preg irl enn på bilder
sladjan Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Kommer til å bli fin denne. Blir den lakka opp igjen i samme fargen da eller? Vingen var ikke så verst , men må også si meg enig med andre at CSL bakluka hadde passet best til den breddinga der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå