BMW89 Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Vel..Blir vel solgt både "dyre" og "billige" biler dær. Er vel ingen i norge bortsett fra forhandlerne som har solgt flere bmwer enn sivert. Så han slipper å drømme. Uten att jeg sier noe om din oppbygging, for det har jeg ingen forutsetninger å kommentere, men byggene er vel kjent for å være ordentlige. Og med tanke på hvilke hjul/utstyr som velges, ender ikke prisen opp ille om du spør meg.. Når kunder spør etter hjul til 40-50.000 og hellakkering til tider i flere eller spesielle farger ruller pengene og timene.. Enkelte innlegg syns jeg enkelte graver sin egen grav i forhold til innsikt på ombygging av biler.. jeg skjønner for all del det du sier og han må jo ta de prisene skal hjulene gå rundt. men i blant syns jeg det koster.
bmwkizn Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Det der blir bra Syns vingen va skikkelig tøff på den bilen Gleder meg til og se den lakkert med felgene på Skal følge med her Blir den å se på treff i sommer?
gaasen Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Sitte på jobb nå . Dekk mann va nettopp innom. Så felger er bestilt . Vist eg ikke huske feil . SÅ va det 20'' felger ., 10" bak og 9,5" foran . 20 mm skrudd spacer foran og bak. Dekk så va det vell ., hmm 20 profil og 280 elle va det 285 breie dekk bak . Foran trur eg det blei 20 elle 25 profil og 245 breie dekk ., fikk sykt gode pris . Pga skal hive på klister. Får dei om 1 uka. Skulle heller lagt på en tomme på bakhjula og finjustert med innpress. Håper du tar i nok, da det ser ut som hjulbuene hær virkelig trenger breie hjul..
L-V.H Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 er litt enige med at hjulene kunne våre 1" mer bak. men det får gå for nå. vist blir fornøyde og beholder bilen , så kan det ver muligt med nye hjul senere..
L-V.H Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 axor.. meg og arve ja. ingen hadde lappen på henger, og med en bil som ikke kunne dra så stor henger. opp til drammen der.. ehhe offf offf. .. fikk nogen stygge opplevelser på dn turen ja..
L-V.H Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 stian E30 cab.. stemme det. bilen står ute og lufter seg av og til. nå er det full pussing på gang. får se om eg klare og få den til lakk på fredag... og vist noen vil ha den så må dei like orange.. ehhe... ska se om eg får lagt ut litt mer bilder når eg har litt mer tid.
awt Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Tøft prosjekt. Om det er noe jeg absolutt ikke likte på den så må det være den bakrutesenkeren. Likte ikke den "buen" på den i det hele tatt.
M3cabriolet Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Tøft prosjekt. Om det er noe jeg absolutt ikke likte på den så må det være den bakrutesenkeren. Likte ikke den "buen" på den i det hele tatt. må si meg enig med deg her gitt.
L-V.H Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Enige her og. Stod på når eg kjøpte den , gidder ikke og rive den av og skifte pakninger osv ,, kan evt rive den av senere .
L-V.H Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 det pusses for harde livet.. men eg trur ikke den blir klar til lakk før fredag. så då blir den nokk lakket før neste helg..
stian E30 cab Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Ka pris kommer du til å legge deg på ved eventuelt salg?
L-V.H Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 eg må bare få den ferdige først og sjekke kor mye eg har brukt på utstyr osv.. mye så eg skiftet. men nå har eg jo fått heilt sykt greie priser og då..
L-V.H Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Bilde av felgene eg skal ha. vertini felger. greie på prisen dei felgene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå