Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja.. er ikke så enig med de andre her egentlig, tror dette blir fett med den vingen, siden det er så ekstremt det breddekitet, da må du jo ha en litt ekstrem vinge også :) Tror det blir fett med den vingen! En ting du burde gjort, fiks det gitteret foran, det måå være svart hvis bilen din skal bli orange! Er en skam med sølvgrått gitter på en orange bil, det hører ikke hjemme. Men ellers, et jævla bra utgangspunkt! ;) Stå på!

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

mye hat over sølv gitteret, men kommer til og ha det sølv med det førsta. for og se hvordan det blir.. får gå imot strømmen. bilde av ein orange bmw med sølv gitter, synst ikke det ser så gale ut eg.

ukp7w5phyiov0zowj5ao.jpg

Skrevet
mye hat over sølv gitteret, men kommer til og ha det sølv med det førsta. for og se hvordan det blir.. får gå imot strømmen. bilde av ein orange bmw med sølv gitter, synst ikke det ser så gale ut eg.

ukp7w5phyiov0zowj5ao.jpg

MERK: sølv lepper, sølv skrift, sølv felger osv. prøv å la de samme fargene gå igjen rundt om. som gutta på streetdesign her har gjort. ikke bruk chrome felger, svarte lister, sølv gitter, og grønn skrift på en rød bil hvis du skjønner hva jeg mener? det ser bare rotete ut. ;)

Skrevet

ska opp og hjelpe lakkeren i dag vist eg får tid. bilen blir nokk klar til i mårå. sånn eg kan hente den og begynne og montere i helgå. gleder meg sykt til og se den ferdig lakka ja..

Fått montert nye lykte glass og angeleyes..

Skrevet

Er fangerne og skjermene limt og sparkla sammen?

Blir skummelt å ta nerdi da..

Da er bilen kjørt til lakk. blir lambo orange som M3cabriolet ga meg koden til.den såg jævla fin ut. planen er at den skal vere ferdig lakka til onsdag.

ew21kokin53fyghj2u84.jpg

framgang på spacers og, har fått 2 stk. skal prøve dei på når eg får bilen tilbake. rekne med at me må frese av litt jha.

Skrevet

Egentlig ikke min stil dette, men ser meget bra og gjennomført ut. Blir bra det her...

Men som gaasen sier er jeg også litt skeptisk til at fangere og skjermer er limt og sparklet (som det ser ut til at det er gjort).

Skrevet
Egentlig ikke min stil dette, men ser meget bra og gjennomført ut. Blir bra det her...

Men som gaasen sier er jeg også litt skeptisk til at fangere og skjermer er limt og sparklet (som det ser ut til at det er gjort).

oki. skermene er skrudd fast og limt fast. så dei sitter som bare faen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...