Gå til innhold

Ettermontering av kompressor!

Nylund
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her inne som har fått ettermontert kompressor på sin bmw,tenker da i hovedsak e-39,har en m54 525i som eg lurer på og sette presse på,er det noen enn bør passe på her,eller er det bare plug and play?

Lurer på det kittet som ESS har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går til ess og punger ut 50k+ så får du et kit som er plug en play montert av dem og testet. Så, med et slikt kit montert er du temmelig trygg med tanke på havari, men ikke med tanke på onkel blå og BT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESS skal ha 44.000,- for kompressor til min,dem skulle ha 8000,- i montering,synest det var litt drøyt..,går ut i fra at det er innkludert omprogammering av styreehnheten og da!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ESS leverer kittet så er det basert på en orginal bil som har blitt testet å testet å testet for å forsikre seg om at bilen klarer påkjenningene. Sså hvis bilen din er i god stand skal den tåle dette.

F.eks så brukte de flere år på å utvikle et kompressor kit til E39 M5'n å ville ikke gi dette ut får de var helt sikre på at bilen klarte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner,regnet vel nesten med at det var litt testing når det ble montert kompressor på en slik bil,men har liksom hørt om dei som har chippet foreksempel en 530d,som har fått girkassehavari i ettertid!!

Derfor eg lurte litt på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...