bmw-stian Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Jeg har nylig skaffet meg en e36 - 98 mod 316i compact som jeg kunne tenkt meg å gjøre litt med. Men jeg lurte på om det er noen som kan si meg om f.eks fangere til andre modeller passer på dette. Synes det er lite utvalg til bilen min der ute. Er compacten smalere også eller er det bare i lengden den er mindre? Tenker litt på lykter og styling osv. Noen forslag til hva jeg kan gjøre med den er også hyggelig. Understellet er det også ønskelig å gkjøre noe med. Er det noen som kan tipse meg om hva jeg skal se etter for å oppgradere dette? Ser det er så mye rart til dem som jeg ikke kjenner til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 E36 M3 styling er pent på compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-stian Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Ser ut som noe av det som sto på før en fyr klarte å dra av veien med den jeg har. Så nå skal jeg prøve å redde den litt. Lurte litt på eventuelt slik frontfanger som gir e46 fronten. Synes den er litt fin også. Men jeg må finne ut om fangere fra andre modeller passer over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Etter min mening passer ikke e46-fronten over til e36, fordi e36 er en mye mer "firkantet" bil enn e46. Linjene blir helt feil. Men det er såklart opp til hver enkelt hva slags smak man har, legger ut to bilder av compact med e46 front, en m3 og en m-tech II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 E46-front kan bli bra hvis det er gjennomført, men E36 er like firkanta som en 240 og bør styles deretter, dvs m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Ja, men fortsatt er E36 M3 styling penere på E36 compact: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-stian Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 er enig i at m3 stylingen er pen på den bilen, men jeg lurer litt på noe slikt som den sølvgrå litt over her. Kansje ikke like drøy men jeg tenker litt på den delen hvor nyrene ligger i panseret. hva menes med "m-tech" hva er den betegnelsen? er det et leverandørnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-stian Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 og... hvor er det best å kjøpe deler til bilen som skjermer osv? tenker litt på kvalitet og passform. Har erfart noen ganger å få deler som har utrolig dårlig passform. Har planer om å gjøre en del med denne bilen. Må få til et motorbytte etterhvert også. har hørt at det lar seg gjåre å få ned en "M3" motor. Dette kommer litt senere når jeg er ferdig med et annet rs projekt jeg har men i første omgang har jeg lyst til å få den til å se brukbar utvendig. Lakken på bilen er stygg og gul. Bilen er kjent som kebab-tralla Holder på å bygge opp et verksted sammen med en venn og vi holder pr i dag på med å bygge opp en lakk avd for å lære oss dette. Kansje kebab`en blir første bilen inn Mange planer og masse tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-stian Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Ingen?!? hvor er det best å skaffe deler som skjermer osv for denne bilen? hva menes med "m-tech" hva er den betegnelsen? er det et leverandørnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 tja finnes mangen steder;) koed.no - deler fra danmark gsbildeler.no - i norge men litt dyrere og scheidmann.... M-tech er orginal bmw deler, som kommer fra M modellene feks M3. altså stylingen til en M3 feks kan man kjøpe å sette på din egen bil. M-tech finnes også på biler som ikke er m3m5 og m6, såkalte M-pakka. ble du klokere?ekke så flink til å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 når det gjelder hva som passer, en compact er jo helt lik i fronten som sedan,cupe og touring. mange deler er merket til forskjellige moddeler, er du i tvil ring å spørr jeg har sjøl compact å har nettopp handla in H&R cup kit 35mm-15mm, er som natt og dag både utsende og ikke minst kjøre egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 tja finnes mangen steder;)koed.no - deler fra danmark gsbildeler.no - i norge men litt dyrere og scheidmann.... M-tech er orginal bmw deler, som kommer fra M modellene feks M3. altså stylingen til en M3 feks kan man kjøpe å sette på din egen bil. M-tech finnes også på biler som ikke er m3m5 og m6, såkalte M-pakka. ble du klokere?ekke så flink til å forklare Du sier at M-tech er stylingen som sitter på M-bilene? Det stemmer vel ikke. M-tech er vel styling/utstyr som man kunne bestille som ekstrautstyr til "vanlige" modeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå