Gå til innhold

Chrom-line eller Shadow-line på bilen min ?  

51 stemmer

1. 1. Chrom-line eller Shadow-line på bilen min ?

• Chrom-line!
      9
    • Shadow-line!
      42

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oi, se her ja :) Her har det skjedd litt ser jeg. Takk for photoshoppinga :)

Ser også at shadowline er en klar favoritt. Vis jeg skal gjøre noen forandringer så blir listene på siden og håndtakene lakkert i bilens farge. Grill og lister rundt vinduene blir svart. Samt skiltplatene blir byttet ut.

100% enig. Det hadde helt klart blitt det peneste! :wink:

Crome (og treverk) er det verste jeg ser på nyere biler...

Hehe. Treverket som var inni bilen ble lakkert i bilens farge rett etter at jeg kjøpte den :P

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ingenting er bestemt da. Blir ikke enig med meg selv hva jeg vil. Hehe :)

Men dørhåndtakene bør lakkes i bilens farve :) Slik som de er på min :)

th78rkr65e02wy4garlb.jpg

Skrevet

Men dørhåndtakene bør lakkes i bilens farve :) Slik som de er på min :)

Det var pent :) Ble for mye krom med dørhåndtak, men ble bra med bare listene og rundt vinduet.

Skrevet

Nei er ikke jeg fan av Chrome, men vil komme med en litt mer kritikkverdig tilbakemelding:

Shadowline:

Er veldig pent på E46 og ville passet din veldig bra i og med at du har en litt "versting" perget bil - styling, 4 endestusser. Du har mørke frontlykter og mørke flipper/splittere (er ikke helt med i E46 verden ennå) ved frontfangeren. Noe som sier at ting skal være gjennomført og at ting skal fungere sammen.

Chromeline:

Du har allerede chrome på bilen og kan bygge på det. Da evnt med noe mer chromeaktig hovedlykter og med felger som har en dypere høyglanspolert kant. Ikke chrome felger for det ser bare ikke bra ut uansett.

Du har nok en magefølelse for hva du vil og sats på den, men ikke glem lommeboken da... ingenting er gratis... 8)

• 3 months later...
Skrevet

Da har jeg etter lang tid bestemt meg.

All chromen blir fjernet. Enkelt å greit :P Har da litt jobb å gjøre, så blir å lage en liten prosjekt tråd om det.

Skrevet
I grunn passer chromen på den fargen du har, men syns likevel at du burde gå over til shadow-line :wink:

Her er jeg veldig i tvil , men velger stemme for shadow-line. Det er liksom dét som er BMW på en måte... Chrom er jo fint det óg da...

:?:?:

Skrevet

Shadowline rundt vinduer, lakkerte dørhåndtak og lister ellers på bilen. I tillegg som nevnt av noen andre her, ny bakfanger hadde vært på sin plass syns jeg, f.eks M-Sport fanger med carbondefuser ;)

Skrevet
Da har jeg etter lang tid bestemt meg.

All chromen blir fjernet. Enkelt å greit :P Har da litt jobb å gjøre, så blir å lage en liten prosjekt tråd om det.

:beer:

Skrevet
Shadowline rundt vinduer, lakkerte dørhåndtak og lister ellers på bilen. I tillegg som nevnt av noen andre her, ny bakfanger hadde vært på sin plass syns jeg, f.eks M-Sport fanger med carbondefuser ;)

Sorte lister rundt vinduene og grillen blir sort. Dørhåndtak, lister på siden og ramme rundt skiltet foran blir lakkert.

Har faktisk vurdert ny bakfanger, men trenger en som bygger litt ned. Det gjør ikke m-tech fangeren. Desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...