jcvold Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 noen her som skal ned til Nurnbergring å se på Formen 1 sirkuset 12 juli? må si det frister å ta en road trip ned der å heie fram Sauber BMW teamet http://www.formula1.com/races/in_detail ... agram.html
Tsbusa Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Hadde planer om Tysklandstur i rundt den tiden, men vet ikke helt om økonomien holder til en langtur i Tyskland. Men planen min var å få med seg F1, og ta en tur på Ringen. Samt besøke noen venner i Tyskland. Men hvis mange flere hyver seg på, er jeg nok kanskje med.. Har uansett 3 uker ferie ifra og med 1 Juli jeg..
Odd-M Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Planlegger å reise ned til den helgen ja, så fortsetter vi med et par uker biltur i alpeområdet. Biletter var relativt dyrt så jeg, spesielt om man vil sitte på de beste tribunene. For å være helt ærlig driter jeg 100% i hvordan BMW gjør det i F1, men har alltid hatt lyst til å oppleve et løp. Helgen etterpå er det forøvrig MotoGP på Sachsenring, noen titalls mil nord-øst fra Ringen. En langt mer interesant og underholdende motorsport med mye mer action enn F1 spør du meg.
Stramvaier Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Var ikke akkurat rimelig for en billett nei, men det er jo en opplevelse for livet også da er vel ikke så veldig mange ganger en vanlig mann i gata reiser på dette
awt Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Planen er og være i området på den tiden, men spørs om jeg spanderer på meg en billett, synes det er mye penger.
D.C.V Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Det haddevært sinnsykt artig, men så mye penger tror jeg ikke det er verdt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå