Blyfri Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Slettes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Har du papirer på at den er momset inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Nei, det som er saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Ingen som har brukt noe annet enn tollpapirer på slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Har du henta bilen i tyskland selv? Er den i såfall momset? Er den det skal du kunne få tak i kopi av momspapirene hos tollvesenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Om den er momset så kan BT se det mener jeg. Men om den ikke er momset, bør du få fiksa det FØR du viser bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Bilen har jeg kjøpt ferdig ombygd, den ble ombygd i 05... Ser ut til at jeg ikke får tak i annet enn vognkort, holder ikke det til dokumentasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 du må bevise at m5'en delene er hentet fra er momset inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 okai, mente jeg hadde lest om noen her som hadde klart seg med vognkort men da var det sikkert norskt det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 okai, mente jeg hadde lest om noen her som hadde klart seg med vognkort men da var det sikkert norskt det da? Tror ikke du bør vise bilen før du har alt i orden jeg, kan være at BT beslaglegger bilen din. Deler som er skiftet over skal være momset inn eller kunne dokumenteres hvor opphavet er fra om det er en Norsk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Huff ja... Er stygt redd jeg har gjort en "god" handel med denne bilen... Om ikke annet kjøpt meg mye arbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Må vel være mulig å få momset inn..? Men kan jo fort koste litt det da.. Har du kjøps papirer osv? (Kvittering) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå