Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Jeg selger mitt 1 mnd. gamle carsoft 6.5 med siste versjon fungerende software. Skal ha meg GT1 :D

Selger denne billigere enn normalt pga. kabelen i fra bil til diagnose interface smeltet litt etter å ha kommet i kontakt med eksos manifolden.

Dette er da selvføgelig loddet sammen igjen og trekkt med ny krympeslange. Den fungerer akkurat som den skal.

Selges til høystbydende over 800kr (ga selv 1295 + frakt =1462kr

NB! Sender kun mot forskuddsbetaling!

BMW Carsoft 6.5 Interface + kabelsett. Mest funksjonalitet for pengene! (1988 – 2004)

MCU kontrollert Interface for Carsoft 6.5 som er kompatibel med orginal interfacet. Full digital linjeswitching og MCU kontrollert service reset timing.

Hovedfunksjoner

Digital full test: Gir deg en komplett oversikt over din bils helsetilstand.

Digital enkel test: Gir deg detaljert informasjon om den enheten du valgte å scanne. Lagrede feil vil kunne vises på rapport utskrift. Denne rapporten har en kort beskrivelse av feilen som hjelper deg med å lokalisere feilkilden.

Special functions for noen modeller: Resete service intervall, aktivisere enheter, live data, LCM lesing, sync. EWS og ECU, verdier og koding.

Applications list

• E30 - 3 Series

• DME ALL

• DDE ALL

• AB From 1998

• BC/MID ALL

• DWA ALL

• E36-3 Series

• DME ALL

• DDE ALL

• KOMBI Except kompakt

• AB ALL

• ABS ALL

• ASC ALL

• BC/MID ALL

• DWA ALL

• ZKE From 1994

• ZVM Till 1994

• HKL ALL

• EGS ALL

• EWS ALL

• E46 - 3 Series

• DME ALL

• DDE ALL

• KOMBI ALL

• AB ALL

• ABS ALL

• ASC ALL

• DSC ALL

• ZKE ALL

• HKL ALL

• EGS ALL

• EWS ALL

• LCM ALL

• CCM ALL

• PDC ALL

• CVM ALL

• Z3

• DME ALL

• AB ALL

• ABS ALL

• ASC ALL

• ZKE ALL

• HKL ALL

• EGS ALL

• EWS ALL

• E34 - 5 Series

• DME ALL

• DDE ALL

• KOMBI From 02/98

• AB ALL

• ABS From 1992

• ASC From 1992

• BC/MID ALL

• DWA ALL

• ZKE ALL

• HKL ALL

• EGS ALL

• EWS ALL

• E39 - 5 Series

• DME ALL

• DDE ALL

• KOMBI ALL

• AB ALL

• ABS ALL

• ASC ALL

• DSC ALL

• ZKE ALL

• ZVM ALL

• HKL ALL

• EGS ALL

• EWS ALL

• LCM ALL

• CCM ALL

• PDC ALL

• E53 - X5

• DME ALL

• DDE ALL

• KOMBI ALL

• AB ALL

• ABS ALL

• ASC ALL

• DSC ALL

• ZKE ALL

• ZVM ALL

• E32 - 7 Series .... E38, E31, E52

Ellers kan den bli avhentet hjemme hos meg på kverneland ca. 25min fra Stavanger

Posted
Da ville jeg heller kjøpt BMW Scanner:

http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-scanner_v140

Aldri hørt om GT1 btw.

Nesten samme pris som carsoften.... :shock:

Kort sagt:

GT1 (GROUP TEST ONE) er original test utstyret bmw bruker på verksted. koster ca. 20-25000 originalt hvis du får tak i og fungerer med alle bmwer

1200$ e vel ikkje akkurat samme pris nei, 1200x7= 8400,- + frakt å eventuell moms.

Men du kan med det også omprogrammere diverse, selv om modulen ser ganske lik ut som Carsoft så er den ikke det.

Posted
Da ville jeg heller kjøpt BMW Scanner:

http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-scanner_v140

Aldri hørt om GT1 btw.

Nesten samme pris som carsoften.... :shock:

Kort sagt:

GT1 (GROUP TEST ONE) er original test utstyret bmw bruker på verksted. koster ca. 20-25000 originalt hvis du får tak i og fungerer med alle bmwer

1200$ e vel ikkje akkurat samme pris nei, 1200x7= 8400,- + frakt å eventuell moms.

Men du kan med det også omprogrammere diverse, selv om modulen ser ganske lik ut som Carsoft så er den ikke det.

Hva mener du? er ikke carsoften jeg selger carsoft??? eller den du linket til som ikke er carsoft???

Uansett , med denne carsoft versjonen jeg seelger kan du lese feilkoder i fra alle moduler listet tidligere i tråden og slette dem. Du kan også resette service intervaller. Av koding kan du endre språk , målenhet ,klokkeformat+ div. på obc. Du kan også lese vin. og registrert km. stand på lcm. Du kan også nulle de adaptive verdiene på motor og girkasse. (dette er veldig handy hvis du har trimmet bilen og ønsker at ecu. skal justere seg med nye verdier)

Den funksjonen carsoft er mest etteraktet for etter min mening er vel live data. Hvor du kan overvåke signaler og veridier på de forskjellige følerene på bilen din. Veldig greit hvis du skal feilsøke.

Men ,men dette er en salgstråd så la oss holde oss til salget av denne varen.

Posted

Gratis Bump.

Ikke meningen å ødelegge salgstråden din nei, den jeg linker til Er ikke Carsoft nei, men BMW Scanner.

Med Bmw Scanner 1.3.6 , kan du bruke samme interfacen som du har men ikke med versjon 1.4.0 da denne ikke benytter seg av Usb.

Man kan programere å styre på med både 1.2.1 - 1.3.6 to 1.4.0 men man må da ha den boksen PA soft selger.

Mye omtalt i Amerikanske forum dette her.

Posted
Gratis Bump.

Ikke meningen å ødelegge salgstråden din nei, den jeg linker til Er ikke Carsoft nei, men BMW Scanner.

Med Bmw Scanner 1.3.6 , kan du bruke samme interfacen som du har men ikke med versjon 1.4.0 da denne ikke benytter seg av Usb.

Man kan programere å styre på med både 1.2.1 - 1.3.6 to 1.4.0 men man må da ha den boksen PA soft selger.

Forstår ikke helt hva du vil frem til, og hva det i det hele tatt har i denne salgstråden her å gjøre.

Carsoft er billig diagnoseutstyr, som fungerer helt greit til å hente ut feilkoder og gjøre enkle operasjoner. BMW Scanner er mer en konkurrent til BOSCH og BMW sine systemer, både prismessig og funksjonsmessig. Med ti ganger så høy pris kan det overhodet ikke sammenlignes med det som selges i denne tråden.

GT1 er som nevnt lenger oppe BMW sitt eget system, og det er dette BMW-forhandlerene selv bruker (i diverse varianter alt etter versjon, Progman/GT1). Jeg har både Carsoft og BMW GT1, så jeg vet hva det går i.

Posted
Gratis Bump.

Forstår ikke helt hva du vil frem til, og hva det i det hele tatt har i denne salgstråden her å gjøre.

Carsoft er billig diagnoseutstyr, som fungerer helt greit til å hente ut feilkoder og gjøre enkle operasjoner. BMW Scanner er mer en konkurrent til BOSCH og BMW sine systemer, både prismessig og funksjonsmessig. Med ti ganger så høy pris kan det overhodet ikke sammenlignes med det som selges i denne tråden.

GT1 er som nevnt lenger oppe BMW sitt eget system, og det er dette BMW-forhandlerene selv bruker (i diverse varianter alt etter versjon, Progman/GT1). Jeg har både Carsoft og BMW GT1, så jeg vet hva det går i.

Ok, trodde Gt1 også var ett lignede Carsoft jeg, men da er jo saken grei, å gå for GT1.

Hvor får man kjøpt det btw?

Ikke meningen å spamme tråden helt ned her nei, har Carsoft selv og kan gå god for det at det er ett greitt program til sitt bruk.