Gå til innhold

Sote ruter, ta ut speedometer og koble anlegg i en E46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg skal sote siderutene bak og bakruta på min 99mod. 318i E46, lurer på om noen har gjort dette og om de har noen tips? Hvordan får jeg ut rutene? ;)

Jeg har også lyst til å bytte ut det røde instrumentlyset med blått, men hvordan får jeg ut speedometeret fra dashen?

Jeg har koblet inn et heftig anlegg i bilen, men siden jeg ikke har nedfellbare bakseter så er det jo elendig bass i bilen, man hører det jo bare på utsiden! :( Noen tips til hva jeg kan gjøre?? :)

På forhånd, takk for svar! :)

Skrevet

Kjører selv 99 mod E46 uten nedfellbare seter.. men for å få mer bass i "cupe'n" tok jeg først å fremst et skrujern å en hammer å slo på alle punkt sveian bak seterygger der skiposen egentli ska være, å fjernet den biten der.. hjalp litt på, selv om du setter sete rett på plass over hullet igjen..

Har også laget hull å tadd ned et 4" bass refleks rør fra hattehyllen å ned i baggasje rommet.. er du nøye blir det fint :)

Det hjalp endel :D

Skrevet
Hei! :)

Jeg har også lyst til å bytte ut det røde instrumentlyset med blått, men hvordan får jeg ut speedometeret fra dashen?

:)

du får ikke annet lys en rødt i spedometeret hvis du ikke kjøper skiver, sånne som jeg har for eks:

24p41sv8zuslnd1a3ez9.jpg

ligger en haug av de på Ebay:)

Skrevet

Du kan få blå lys i instrumentet hvis du kan lodde. Jeg har kjøpt inn en liten haug med blå-led. men kan ikke lodde :( Eller så kan du jo gå få sånne skiver som beskrevet ovenfor. Jeg vil ha orginal sort/grå skive med blå lys jeg også der jeg kan regulere lysstyrke. Kan man justere lys på de skivene med den vanlige knotten?

Skrevet

hvorfor i alle dager vil dere ha blått lys i speedometer når CD spiller, midtkonsoll, klimaanlegg og ikke minst de to smålysene i taket er røde/orange? :o skjønner ikke jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...