knutth Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Hei! Jeg skal sote siderutene bak og bakruta på min 99mod. 318i E46, lurer på om noen har gjort dette og om de har noen tips? Hvordan får jeg ut rutene? Jeg har også lyst til å bytte ut det røde instrumentlyset med blått, men hvordan får jeg ut speedometeret fra dashen? Jeg har koblet inn et heftig anlegg i bilen, men siden jeg ikke har nedfellbare bakseter så er det jo elendig bass i bilen, man hører det jo bare på utsiden! Noen tips til hva jeg kan gjøre?? På forhånd, takk for svar!
Zitr0 Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Kjører selv 99 mod E46 uten nedfellbare seter.. men for å få mer bass i "cupe'n" tok jeg først å fremst et skrujern å en hammer å slo på alle punkt sveian bak seterygger der skiposen egentli ska være, å fjernet den biten der.. hjalp litt på, selv om du setter sete rett på plass over hullet igjen.. Har også laget hull å tadd ned et 4" bass refleks rør fra hattehyllen å ned i baggasje rommet.. er du nøye blir det fint Det hjalp endel
Reef89 Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Hei! Jeg har også lyst til å bytte ut det røde instrumentlyset med blått, men hvordan får jeg ut speedometeret fra dashen? du får ikke annet lys en rødt i spedometeret hvis du ikke kjøper skiver, sånne som jeg har for eks: ligger en haug av de på Ebay:)
code13 Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Du kan få blå lys i instrumentet hvis du kan lodde. Jeg har kjøpt inn en liten haug med blå-led. men kan ikke lodde Eller så kan du jo gå få sånne skiver som beskrevet ovenfor. Jeg vil ha orginal sort/grå skive med blå lys jeg også der jeg kan regulere lysstyrke. Kan man justere lys på de skivene med den vanlige knotten?
MariusW Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 hvorfor i alle dager vil dere ha blått lys i speedometer når CD spiller, midtkonsoll, klimaanlegg og ikke minst de to smålysene i taket er røde/orange? skjønner ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå