bård Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Selger en 93. 318is i deler, km:230', farge Alpinweiss ll. Oversikt over deler m prisantydning: -Motor, gir og eksos, alt komplett 8000,- -3-eket ratt 300.- -Forstilling (uten snekke) 2000.- -Koffertlokk 1200.- -Taklukekassett m. el motor 1500.- -Dører m. speil og el vindusheis 1000.- pr stykk. -Bakfanger (har en liten sprekk på siden) 300.- -Røde/hvite baklykter 500.- -Orginale baklykter 300.- -Bensin pumpe 500.- -Klimaanlegg komplett bud Bilen er tight og fin i understell, forrige eier hadde byttet til nye orginale m-tech demper og fjærer, så dette er byttet i løpet av siste året. Beklager dårlig bilder, men kan få tatt bedre bilder hvis det er noe som er interessant. Har sikkert andre deler også, så det er bare å spørre om du trenger noe. Bud mottas på pm, har du spørsmål, spør i tråden eller ring på tlf 915 25 339. Rust førerdør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Hvor mye for motor? eventuelt kun toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Motor, gir og eksos er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Farge på skinninteriør? Sport? Kva følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 mye får hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Skinninteriør er mørke blått, og ingen hull eller stor slitasje, blir strøkent med en runde med skinnpleie. Ikke sportsseter, følger med alt du vil ha. Bilen selges ikke, den blir M3:) Men kan kjøpe et momset m3 karosseri hvis du trenger karosseri til bane prosjekt eller retting avsmelt bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 mulig å å få kjøpt begge vindusheisene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 mulig å å få kjøpt begge vindusheisene? Hvilken produksjonsdato har bilen din da? er forskjell på de, tror jeg har 2 løse liggende også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 mulig å å få kjøpt begge vindusheisene? Hvilken produksjonsdato har bilen din da? er forskjell på de, tror jeg har 2 løse liggende også. det er en 1993 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Selger du den gummilista som er på innsiden av døra på fører siden? Eller evt begge sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Diff med sperre på denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 har du tenkt deg til gatebil i helgen? i så fall er jeg interisert i å kjøpe m-tech listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Midtarmlene, farge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Tror ikke det er sperre på denne, men det skal jeg sjekke når jeg plukker ned bakstillinga. Skal desverre ikke på gatebil i helga desverre. Har ikke midarmlene, men har et fra engelsk bil, men da er jo puta omvent, hvis du skjønner, men det er jo ikke noe krise egentlig, men du må jo ha bakre del av midtarmlenet fra en bil som er venstre rattet da håndbrekket står på feil side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimroger Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 ser du har skrevet att du bor i bergen/skien ? Da kjører du sikkert forbi der jeg bor (fagernes) ? Viss du gjør det, så er jeg veldig interessert i å kjøpe passasjer døra av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå