Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
solg servopumpe og tannstang?

Tannstang beholder jeg selv inntil videre. Og servopumpe regner jeg med kjøper av motor skal ha, men gir en beskjed om det skulle endre seg.

Skrevet
Selger du den gummilista som er på innsiden av døra på fører siden? Eller evt begge sider?

Selger nok den som er på førerdøra, men den på passasjersiden er jeg usikker på om er helt 100, så det må jeg eventuellt sjekke ut.

Oppdatert første side med bilder av baklykter, interiør og rusta som er på førerdøra.

Skrevet

Oppdatert annonse og noen nye priser.

Men bare å komme med bud da prisene kun er satt for å gi en liten indikasjon (hater annonser uten pris).

Alt skal bort:)

Skrevet

Er int. i passasjerdøra og litt annet småtteri. kan du ikke sende meg en pm med nr ditt så kan jeg ringe deg, har litt dårlig tilgang til nettet for tiden...

• 2 weeks later...
Skrevet
Selger du den gummilista som er på innsiden av døra på fører siden? Eller evt begge sider?

Selger nok den som er på førerdøra, men den på passasjersiden er jeg usikker på om er helt 100, så det må jeg eventuellt sjekke ut.

Oppdatert første side med bilder av baklykter, interiør og rusta som er på førerdøra.

Hvor mye skal du ha får den på fører siden da? evt ta bilde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...