bård Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Kjører desverre ikke forbi deg da, men henta faktisk denne bilen på statoil fagernes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 solg servopumpe og tannstang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 solg servopumpe og tannstang? Tannstang beholder jeg selv inntil videre. Og servopumpe regner jeg med kjøper av motor skal ha, men gir en beskjed om det skulle endre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Selger du den gummilista som er på innsiden av døra på fører siden? Eller evt begge sider? Selger nok den som er på førerdøra, men den på passasjersiden er jeg usikker på om er helt 100, så det må jeg eventuellt sjekke ut. Oppdatert første side med bilder av baklykter, interiør og rusta som er på førerdøra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Oppdatert annonse og noen nye priser. Men bare å komme med bud da prisene kun er satt for å gi en liten indikasjon (hater annonser uten pris). Alt skal bort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Ingen som vil ha karosserideler eller interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 hvor mye for m listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Har du svart "nyre" som passer 320 e36 91 mod? Mvh Vegar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 hvor mye for bakpotta og listene... bor i bergen kan komme og hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Lister og bakpotte er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BerG89 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 hvor stor er sprekken på bakfanger? er baklyktene fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aab187 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Er int. i passasjerdøra og litt annet småtteri. kan du ikke sende meg en pm med nr ditt så kan jeg ringe deg, har litt dårlig tilgang til nettet for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Selger du den gummilista som er på innsiden av døra på fører siden? Eller evt begge sider? Selger nok den som er på førerdøra, men den på passasjersiden er jeg usikker på om er helt 100, så det må jeg eventuellt sjekke ut. Oppdatert første side med bilder av baklykter, interiør og rusta som er på førerdøra. Hvor mye skal du ha får den på fører siden da? evt ta bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Skal se om jeg fortsatt har den og hvilken stand den er i i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Den er grei vettu gidder du og sende en pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå