Dirty Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Hei hallo kjøpte meg en e46 320 1998 sedan idag. tenkte å pynte litt på den, men ikke no veldig siden jeg har 2 stk e36 fra før av. noen fine lepper som kan monteres rett på orginalfangeren? er angleeyes på den og så har jeg senk liggende så det trenger jeg ikke. men noen tips? økonomisk styling. orker ikke bytte helefangere bakfanger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Får jo Hartge og ACS splittere til orginalfangeren.. (Dersom du ikke har m-tech?) Men disse koster jo nesten det samme som en m-tech fanger da de kun kommer som original vare etter det jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 ja så det kosta ikke så mye for en mtech 2 fanger. de er jo pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Noen som har prøvd å lakke cromlistene ? ser jo ikke ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Lakker du rett på chromen kan det lett flasse hvis du får en steinsprut, da det kan komme vann bak lakken osv. Men hvis man sliper det litt ned og sånt, tror jeg det vil sitte bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 slipp vekk krommen, så lakk i vei bilder av e46en takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Enklere å komme med forslag når vi ser hvordan bilen ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 hvis du skal lakke crome-listene bør du matte ned, spraye med to-komponent grunning slik at det ikke flasser av å så kan du lakkere over der igjen. Rieger (tror jeg) har vel en slags "leppe" som ikke ser så ille ut som mann kan montere på orginalfront? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Benytter denne tråden til å spørre om noe litt likt selv Hvordan er det å lakke opp vanlige lister og dørhåndtak (ikke crome)? Det bør være en smal sak for et verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 plukk det av bilen og ta det med til verkstedet så gjør det det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Jeg er litt usikker på om denne passer, men jeg forstår det sånn at den monteres på originalfangeren. Synes den ser ganske bra ut Du finner priser og info i linken under. http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... G%26um%3D1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Hei har en aerodynamic leppe jeg skal selge, denne er orginal og har aldri vært montert på bil, selges fordi jeg har to, vil ha 1500,- for den, koster 2680,- på koed. Slik ser den ut på min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå