kevine30 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 toppen: bunnkar, vasket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 ARP bolter montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 når jeg skal kjøre med megasquirt, hvilken tenning (coil) skal jeg bruke? er ikke heilt inn i ta tenning systeme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Hei! Kjekt prosjekt! Hadde du kjøpt inn Megasquirt'en? Syntes jeg såg noe på delebordet:-) Hvor kjøpte du det hen, og hva kjøpte du?Skal legge opp i min tenkte jeg, så litt usikker på hva som følger med og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 kan du ikke bare kjøre den orginale coilen da, evnt kjøp en coil som er bedre? MS1V3/MS2 har kun muligheten for å drive en coil når du har kjøpt helt standard utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 kan du ikke bare kjøre den orginale coilen da, evnt kjøp en coil som er bedre?MS1V3/MS2 har kun muligheten for å drive en coil når du har kjøpt helt standard utgave okei har ikke kjøpt det enda! men har snakka me han æ ska kjøp det av! så bare bruke org coil da! trudde måtte ha noe fra ford mondeo v6 eller ka det e! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Hei! Kjekt prosjekt! Hadde du kjøpt inn Megasquirt'en? Syntes jeg såg noe på delebordet:-) Hvor kjøpte du det hen, og hva kjøpte du?Skal legge opp i min tenkte jeg, så litt usikker på hva som følger med og ikke. har ikke kjøpt inn nei, men har det på handa! mangla bere peng ska kjøp det på turbomotor.dk dansk side! du må kjøpe litt av hvert utennom, trur æ! får det bare ferdig montert for 5000kr æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 framskritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Fyy faen Kevin.. D her bli rått.. E d ikkje svartspor på Smøla no så bli d jaggu d når du kjem hæm med dn! SkamRÅTT.. Kan bare beskrives, BEIST ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Fyy faen Kevin.. D her bli rått.. E d ikkje svartspor på Smøla no så bli d jaggu d når du kjem hæm med dn! SkamRÅTT.. Kan bare beskrives, BEIST ! hehe takker for det anders må sjå om den klara å bruk dekk eller vi har nå gjort det før å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Rent og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Ser sykt ut det der skal følge med her. legg ut flere bilder etterhvert Og selfølgelig oppstartvideo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Rent og pent takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Ser sykt ut det der skal følge med her. legg ut flere bilder etterhvert Og selfølgelig oppstartvideo takk ska gjera det ja bilder kommer, hvertfall film har begynt å satt motor i no så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå