kevine30 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 ferdig sjekke ka feil kan væra! eksos bandasje, rør til IC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Ser ut som en HKS Sequential? HKS kopi men blir byttet i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 fikk vetta av han som skulla map bilen min på fredagen at han har gjid mæ feil turbo! t4 i stedde for t3, den turbon æ har no e go te 600 hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Men jeg stussa på en ting, på bilde nr 4, så har du den brune ledningen som går rett i innsuget, hva er den godt for? Jording? Funker vel dårlig og jorde i aluminium? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Plugg kablene dine kommer til å smelte, ville ha flytta på dei, menn ellers såg det fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Men jeg stussa på en ting, på bilde nr 4, så har du den brune ledningen som går rett i innsuget, hva er den godt for? Jording? Funker vel dårlig og jorde i aluminium? jord til ms trur æ, va turbomotor.dk som satt den på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Plugg kablene dine kommer til å smelte, ville ha flytta på dei, menn ellers såg det fint ut det vætt æ godt ska laga feste til topp deksle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Men jeg stussa på en ting, på bilde nr 4, så har du den brune ledningen som går rett i innsuget, hva er den godt for? Jording? Funker vel dårlig og jorde i aluminium? jord til ms trur æ, va turbomotor.dk som satt den på! Hadde ikke du problemer med sprutet? Prøv og flytt den jordingskabelen, kan hende det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Men jeg stussa på en ting, på bilde nr 4, så har du den brune ledningen som går rett i innsuget, hva er den godt for? Jording? Funker vel dårlig og jorde i aluminium? jord til ms trur æ, va turbomotor.dk som satt den på! Hadde ikke du problemer med sprutet? Prøv og flytt den jordingskabelen, kan hende det hjelper har problem med sikring 21 som går med ein gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Før: Etter: liten forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 ka dåkker trur om smidde råder og 2,4td veiv? å kjøre med meir bar? = flere hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ser veldig bra ut Flott forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ser veldig bra ut Flott forandring takk for det er faktisk litt fornøyd selv, men er litt som skal forandres enda da! blir litt nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ser veldig bra ut Flott forandring takk for det er faktisk litt fornøyd selv, men er litt som skal forandres enda da! blir litt nye ting Eg likte rødt og svart ilag, kanskje du burde skifte silikon skøytene til rødt og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ser veldig bra ut Flott forandring takk for det er faktisk litt fornøyd selv, men er litt som skal forandres enda da! blir litt nye ting Eg likte rødt og svart ilag, kanskje du burde skifte silikon skøytene til rødt og? nei! fint sånn det er nå=) Rød silikonslanger blir aldri pent synes jeg ihvertfall=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå