|Ole| Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ikkje pent men gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 har du fått mappet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ser veldig bra ut Flott forandring takk for det er faktisk litt fornøyd selv, men er litt som skal forandres enda da! blir litt nye ting Eg likte rødt og svart ilag, kanskje du burde skifte silikon skøytene til rødt og? nei! fint sånn det er nå=) Rød silikonslanger blir aldri pent synes jeg ihvertfall=) rød silikonslanger ska æ aldri ha! det blir ikke fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 har du fått mappet? nei er i england no på arbeid, blir bort i 14 daga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hva regner du med å hente ut av denne? Si fra hviss du trenger skikkelig pumpe. Har en "ny" bosch 044 jeg vurderer å bytte ut. Og den olje slangen inn på turbo ville jeg kvitta med med før jeg kjørte en meter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hva regner du med å hente ut av denne? Si fra hviss du trenger skikkelig pumpe. Har en "ny" bosch 044 jeg vurderer å bytte ut. Og den olje slangen inn på turbo ville jeg kvitta med med før jeg kjørte en meter! 400hk? veit ikke ka den vil holde til! ka trur du? jeg har 2 walbro Mkt bra pump som flödar för ca 5-600hk! har montert bare 1 no da! men skal ha fuelcell i bagasjerom så da ska æ monter begge pumpan! å 2 kina pumper, ligende. men skal ikke bruke kina dritten da olje slangen skal fjernes snarest! er bare bensin slange det skal ha stålomspunde slange! men hadd ikke nå anna slanga på natta når vi skrudd å skulla levere bilen på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 har snakka med ein som ska fiks bilen no, sikrings tulle der! å montere ms og juster den! og skifte olje slange eks! det blir gjort om 3 uka sirka! for vist æ ska gjera det så har æ ikke tia før om 2 månda kanskje lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 noen som veit om diffen fra bmw 750 passa på e30? for den bør væra ganske solid! kompis av mæ har ein ligende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 1 walbro 255 holder leenge for ditt mål. Men husk, jo flese pumper jo høyere bensintemp! 750 diff.. Den er vel lik e34 M5? Da må du sveise hele ramma som står rundt diffen over på e30 bjelken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 1 walbro 255 holder leenge for ditt mål. Men husk, jo flese pumper jo høyere bensintemp! 750 diff.. Den er vel lik e34 M5? Da må du sveise hele ramma som står rundt diffen over på e30 bjelken. okei så den passa? har du nå bilde av noe slikt som e sveisa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Lenge t du kjem på Smøla m dn no da? Spent på resultater æ.. Men ut i fra bilda sjer dn syko hæftig ut.. Du får prøv å dra fra E30'ven has ståle da når du kjem.. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Altså.. Passer og passer, hele traversen må jo kappes og sveises, fester/oppheng må lages/sveises. Er en e30 prosjekt tråd her med slik diff. Jeg bruker e28 m5 diff, den er like stor, men en del lettere å få på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Lenge t du kjem på Smøla m dn no da? Spent på resultater æ.. Men ut i fra bilda sjer dn syko hæftig ut.. Du får prøv å dra fra E30'ven has ståle da når du kjem.. ;D kjem te midsunde tirsdag den 20! men ikke me bmw ein som ska fiks den og montere ms og justere om 3 uka sirka! så da blir det så da får æ å du hent den når den e ferdig våre arti vist den har kjørt fra ståle sin så må møttes når æ kjem hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Skal du bruke original coil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Altså.. Passer og passer, hele traversen må jo kappes og sveises, fester/oppheng må lages/sveises. Er en e30 prosjekt tråd her med slik diff. Jeg bruker e28 m5 diff, den er like stor, men en del lettere å få på plass. hmmm, det hørtes ikke så bra ut! da trur æ finn mæ ein anna diff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå