Frode_E30 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Ikke gi opp nå da! Kan du ikke bare bytte rådelager? Bremsa forresten min e30 på fredag, 440whp/608wnm@1.4bar. Det skulle du sett, gir arbeidslyst værtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Ikke gi opp nå da! Kan du ikke bare bytte rådelager? Bremsa forresten min e30 på fredag, 440whp/608wnm@1.4bar. Det skulle du sett, gir arbeidslyst værtfall! kor du bremsa nå da? det var nå bra med NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Ikke gi opp nå da! Kan du ikke bare bytte rådelager? Bremsa forresten min e30 på fredag, 440whp/608wnm@1.4bar. Det skulle du sett, gir arbeidslyst værtfall! kor du bremsa nå da? det var nå bra med NM Nå gjorde jeg det selv sammen med Geir Haugen på bjørnstad bil i trondheim. Valgte å ikke kjøre mer trykk pga 788cc dysene mine lå på 90% på max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 ikke meningen å forsøple tråden med OT. hvilket grunntrykk hadde du da frode? bf98 fremdeles? isåfall rakk di ikke så lang så jeg såg for meg. er på dysejakt om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Tror ikke det er OT siden kevine30 også kommer til dette punktet en gang Det var med etanol E77. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Tror ikke det er OT siden kevine30 også kommer til dette punktet en gang Det var med etanol E77. sant nok:) aha, di regner vel ca 30% mer med etanol, så da ble det straks mer fornuftig. foreslår du handler større og får ut mer effekt og selger dysene til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Tror ikke det er OT siden kevine30 også kommer til dette punktet en gang Det var med etanol E77. sant nok:) aha, di regner vel ca 30% mer med etanol, så da ble det straks mer fornuftig. foreslår du handler større og får ut mer effekt og selger dysene til meg Omregnet effekt blir uansett over 500hk. Å hente ut mer er jo ingen problem, men føler at det ikke er noen vits å dra strikken lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Ikke gi opp nå da! Kan du ikke bare bytte rådelager? Bremsa forresten min e30 på fredag, 440whp/608wnm@1.4bar. Det skulle du sett, gir arbeidslyst værtfall! ja får sjå ka det blir til, har mest lyst på ny blokk med smidd innmat det var jo ganske bra effekt, og dette va på orginall veiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Original veiv ja. Aldri vært noe problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Original veiv ja. Aldri vært noe problem det. okei ikke verst det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 jeg vurderer å reise til danmark i påsken, for å sjekke hvor feilen er. noen som veit om det er bare å skru av motor fester å lette opp motoren å ta av bunnpanna å skifte rådelager?? eller må jeg ut med motor ? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Letteste er vel å ut med motoren slik at du slipper å få traversen i veien hele tiden. Samt at du slipper å ligge på ryggen å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Letteste er vel å ut med motoren slik at du slipper å få traversen i veien hele tiden. Samt at du slipper å ligge på ryggen å gjøre det. trur det blir mye lettere å skifte rådelager vist vi tar ut motoren, men e så mye som må kobles av å tass av for å få den ut og mulig æ får me mæ en kompis te danmark så da blir det litt enklere en å gjøre alt aleine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Er du effektiv skal det vel la seg gjøre på en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Er du effektiv skal det vel la seg gjøre på en dag. ingen problem å få ut motoren på ein dag vist mann e to stykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå