kevine30 Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 AC? eller felger fra gs? eller tips?
325ti Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 ikke AC. alle har det. ;P Skal de selges hjula som står på da?
kevine30 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Skjer det noe med E30'en da? har akkurat reis ut i det engelske hav no saa det blir ikke noe for om 2 uker.... (Engelsk tastatur )
kevine30 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 ikke AC. alle har det.;P Skal de selges hjula som står på da? blir vell solgt disse vil jeg tru
325ti Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 ikke AC. alle har det.;P Skal de selges hjula som står på da? blir vell solgt disse vil jeg tru pris da?
kevine30 Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 ikke AC. alle har det.;P Skal de selges hjula som står på da? blir vell solgt disse vil jeg tru pris da? sendt deg PM:)
kevine30 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 ledningsnette til e30 blir ferdig til jeg kommer hjem:) saa da blir det bare aa montere og sett paa nye coilene. saa blir det ny mapping naar jeg kommer hjem:D haaper paa positive tall:D noen som har trua paa gode tall?
|Ole| Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 ledningsnette til e30 blir ferdig til jeg kommer hjem:) saa da blir det bare aa montere og sett paa nye coilene. saa blir det ny mapping naar jeg kommer hjem:D haaper paa positive tall:D noen som har trua paa gode tall? Eg har trua
kevine30 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 ledningsnette til e30 blir ferdig til jeg kommer hjem:) saa da blir det bare aa montere og sett paa nye coilene. saa blir det ny mapping naar jeg kommer hjem:D haaper paa positive tall:D noen som har trua paa gode tall? Eg har trua bra maa bli bedre tall naa ja, skal satse paa 350+hjul hk:)
kevine30 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 ganske irriterende å ha ei fartsbot på 7000 kr som venter på å bi betalt:S kunne hvert mye fine deler istede
Iv3rs3n Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 ganske irriterende å ha ei fartsbot på 7000 kr som venter på å bi betalt:S kunne hvert mye fine deler istede Velkommen i gjengen Kevin ! Får se om det blir en tur på Midsundet på mæ om æ får 535'en opp å gå ordentlig.. Kommer hjem fra sjøen nå på Onsdag, sende på ei melding æ seinar..
Halbakken Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Fett prosjekt! Er det M50 motor du har bygget på? Mulig du har skrevet opp, er litt blind til tider Hvis du ikke har skaffet deg bur enda, så vil jeg anbefale å sjekke ut Pedersen-Racing.no, de har billig FIA godkjente bur
kevine30 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 ganske irriterende å ha ei fartsbot på 7000 kr som venter på å bi betalt:S kunne hvert mye fine deler istede Velkommen i gjengen Kevin ! Får se om det blir en tur på Midsundet på mæ om æ får 535'en opp å gå ordentlig.. Kommer hjem fra sjøen nå på Onsdag, sende på ei melding æ seinar.. ka som feila den da? likte bilen din anders:D gikk godt te aa vera orginal 3.5 liter:) e kjem ikke hjem før neste søndag sirka:) maa komma en tur:D politie har klikka heilt paa midsunde no, funne fult av filma (spinning) av bjørnar og forskjellig paa youtube.com. står mye av han på rbnett.no http://www.rbnett.no/lokal/midsund/article271012.ece du maa se paa sia der:P e har blitt anmeldt et par gånga å no:P
kevine30 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Fett prosjekt! Er det M50 motor du har bygget på? Mulig du har skrevet opp, er litt blind til tider Hvis du ikke har skaffet deg bur enda, så vil jeg anbefale å sjekke ut Pedersen-Racing.no, de har billig FIA godkjente bur er en m20 motor som jeg har tukla litt me:P er faktisk på utsikt etter bur:) maa verra FIA godkjent da jeg har lyst til å prøve drifting te neste sesong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå