Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Var mulig med sort skilt, rød ramme og bokstaver, men 11 bokstaver var litt kanskje kanskje ikke. Blir uansett en hundrings i tilegg per skilt. Hva skal du ha på skiltene?
winchester Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Noe jeg har oversett? Hvilket kilt!? Fortell! På mitt skilt skal jeg hvertfall ha CHASE.
olechr Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 det er vel mulighet for at det står forskjellig på skiltene?
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Det er mulighet (= send meg en pm med navn, adresse og ønsket tekst du så. mvh Clerion
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Noe jeg har oversett? Hvilket kilt!? Fortell!På mitt skilt skal jeg hvertfall ha CHASE. Emnet var "BilKILT med egen blabla" =p
///FredriK.S Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Hvis man bestiller, betaler man i oppkrav, eller skal man sende på kontonumr? /Fredrik
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Det kan du forsåvidt velge selv, med oppkrav trenger jeg en garanti for at du SKAL ha dem, og det blir dyrere, oppkrav er ikke inkl i prisen, så er i hovedsak forhåndsbetaling det går på. Kjipt å sitte med 15 skilt med forskjellige nick på =p
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Jeg fikk PM med kontonummer.Fordi du hadde meldt interesse før^^ alle som har gjort det har fått samme pm`n (=
Clerion Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Sender bestilling torsdag, så de som skal ha må bestille før da (= jeg trenger også adresser og ønsket tekst på skiltet fra de som allerede har meldt interesse som ikke har sendt meg det enda, send dette på PM så sender jeg kontonr for forhåndsbetaling. Regner da med å ha skilt her hos meg tirsdag, onsdag i nesteuke og kanskje ute hos dere allerede fredag nesteuke om jeg har mottatt betalinger ; ) Mvh Clerion
spruddel Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Du har ikke svart på PM. Skal pengene overføres før du sender bestillingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå