bmwkizn Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 denne du mener seidl fronten?http://www.superstyling.no/shop/images/ ... onster.bmp du har ikke vurdert rieger sin da? eller m-teck? Den øverste der har aldri vert seidl da men sånne Aerodynamice plastsaker hører hjemme på japse biler
Torminator Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 tror denne har aerodynamik fronten: Det der så ut som aerodynamicfronten ja!! Tusen takk for hjelpen folkens!!!
rolfi Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Så må du evt. kjøpe på en leppe under der Laguna eller M3 leppa. Den ser litt avkappet ut uten.
Torminator Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Får se om det blir noe under. Hva passer eventuellt på denne fronten (passform)? Det som passer til M3 eller det som passer til original front? Bare å komme med bilder flere, hvis dere har, så blir det bedre grunnlag å ta beslutningen på!
Torminator Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Ingen som vet hva slags lepper som passer til Aerodynamic-fronten? Bare å legge ut flere bilder av den, dere som måtte sitte på noen!
Tore Diesel Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Tor faktisk jeg har denne fronten på tds'n min når jeg tenker meg om
Tore Diesel Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Det var en gang en leppe under fangeren også, men vet desverre ikke hvilken leppe det var, da denne manglet da jeg kjøpte bilen.
Torminator Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Se der vettu!!! Syntes den der er veldig stilig og samtidig litt anonym på E36! Blir nok til at jeg kjøper en slik en! Men fra det ene til det andre; hva slags lyktesenkere har du på bilen?
Torminator Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Noen andre som vet hva slags leppe som passer fysisk under Aerodynamic-fronten?
Marius2002 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Beklager at jeg ikke fikk tatt bilde, vært passe stresset i uka. Dessuten var det en annen front jeg tenkte på. Nesten lik, men men. Bra andre kunne hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå