316 Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Det ligger en nydelig 635 CSI på finn nå! Nam nam!!!
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Har du bilder av de? Om de er lik de nye du har kjøpt inn, hvor mye skal du ha? De er identiske ja, bortsett fra at de er i et slags ubestemmelig lysebrunt stoff. Kan nesten ikke kvitte meg med dem før jeg evt. har samlet sammen et komplett skinninteriør dessverre. Dersom BMW-Marianne fortsatt er operativ her på forumet, kan du jo høre om hun har noen stoler liggende. Jeg har handla E24-deler av henne tidligere hvertfall
winchester Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Du får gi ett pip når du får skaffet stoler i sort skinn da.
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Det skal jeg gjøre Men med tanke på at målet med å få den ferdig er i løpet av 2013, så kan det jo hende at du må finne en annen løsning da jeg går ut i fra at du har tenkt å begynne å bruke bilen en stund før den tid
winchester Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Hehe, det var litt langt frem i tid, men du får bare si ifra likevel.
bmwtussan Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Hehe, det var litt langt frem i tid, men du får bare si ifra likevel. Slike seter finner du lett på ebay de. er ofte jeg kommer over slike når jeg sitter og sjekker hva som finnes der til E24
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Stoffseter finnes nok en del av ja, men langt mellom sort skinn På en måte litt glad for at jeg har sånne på lager
winchester Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Skal trekke de opp i alcantara, så hvilket stoff det er på dem spiller ingen rolle.
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Skal trekke de opp i alcantara, så hvilket stoff det er på dem spiller ingen rolle. Sånn og forstå. Løp og kjøp! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E24- ... ccessories
blækkbankarn Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 di må slutt å kjøp dåkk 150 bila i året oppå me dåkk så får du da tia t å puss opp biln din!
Reset Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Trodde du skulle bruke baksetene som barnestoler i 7`ern jeg ??! hehe, ingenting er som skinn interiør i gamle klassikere, blir bra dette
635csi Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 di må slutt å kjøp dåkk 150 bila i året oppå me dåkk så får du da tia t å puss opp biln din! Tja, nå vil jeg ikke påstå at antallet biler jeg eier har negativ innvirkning på oppussingen av E24`n. Har jo aldri hatt flere enn 2 biler om gangen, og E24`n har jeg tross alt hatt i flerfoldige år nå. Kan jo ikke kvitte meg med 7-serien heller akkurat, for da måtte jeg brukt 6-serien til arbeidsbil, og det er jo ikke ønskelig Nei, ta det med ro du, dette blir nok med tid og stunder. Har overhode ingen bråhast med dette da jeg ennå driver å samler deler jeg får bruk for til denne bilen. Og dersom du synes det tar for lang tid så er du velkommen hit for å hjelpe til med å banke noe blækk Trodde du skulle bruke baksetene som barnestoler i 7`ern jeg ??! hehe, ingenting er som skinn interiør i gamle klassikere, blir bra dette Hehe, de satt som støpt i baksetet på 7`ern ja, men nå har jeg ikke bruk for barneseter, så da havner de nok dit de oprinnelig var tenkt ja
winchester Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Hehe, de satt som støpt i baksetet på 7`ern ja, men nå har jeg ikke bruk for barneseter, så da havner de nok dit de oprinnelig var tenkt ja I bilen min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå