Gå til innhold

E90'en begynner å bli ferdig :) Nye bilder...

T16
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var eksosanlegget bygd om til å passe 335 carbon diffuseren og blackline baklykter montert :) Har noen timer med pussing foran meg for å få rustfri rørene til å bli blank og fin...

0cztku6rmfcutz3g7p4t.jpg

c9y066r3ak1hp6cswhwy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urtolig tøff e90. liker modsa du har gjort. litt usikker på fronten, så litt flat ut hvist du skjønner hva jeg mener. er det bare senke fjærer du har ? hvor mye senk eventuelt?

Takker, jeg ser den :) men er det jeg liker med leppa, har litt gammel Alpina look over seg og virker litt mer racing siden den er enkel og ikke er så mye jåla til :) Jepp er bare senkefjærer, valget endte på Eibach pro kit som jeg tror senka 40/35mm ut fra standard bil, med M-sport orginalt så blir det jo litt mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra! Gratulerer! :D

Vurdert hvite pærer i AE?

Thnx :) Jepp er hvite angel eyes som står for tur. Har gått litt penger på bilen den siste måneden så må vente på påfyll først, for skal man ha hvite angel eyes så må man nesten gå for xenon i grøftelysene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Denne var svært lekker!! Har du ett bilde av hvordan eksosen er lagt opp?

Passer disse diffuseren fra sedan på touringen - eller er det egen utgave for dem?

Hei, jepp har bilde av hvordan vi gjorde det med eksosen. Skal legge det ut når jeg kommer av ferie :) . Men kappa bare av bakpotta ved bærearmen og lagde en split i en sving slik at eksosen ikke går forbi og man får eksos ut av begge, så brukte vi kon for å øke dimensjon.

Diffuseren passer nok touring også, er orginal 335 så er bare å hør med forhandleren for å være sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul E90 dette! Er så fin fint å se sine som har valgt andre løsninger.

Den kunne trengt litt mer senk, men da er det vel fare for subbing?

Fikk du gjort sotingen hos noen eller gjorde du det selv?

Takker :)

Den subba faktisk med orginal M-sport, men jeg flytta innerskjermen litt opp så blei ikke verre med Eibach senkinga. Subber litt i innerskjerm hvis man har tong last og kommer i slakke humper, men er sjelden så ikke plagsomt. Men noe lavere enn nå vil nok kreve mods eller at man ofrer all komfort med ett steinhardt understell.

Hadde en kompis som driver med soting til å gjøre jobben, jeg bare demonterte dørsider og hattehylle slik at alt var klart :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...