Gå til innhold

E90'en begynner å bli ferdig :) Nye bilder...

T16
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig pen E90! Liker baken på den, tøft med ett rør på hver side. Det som er det nye quad :wink:

thanks, mange som kommenterer eksosen :) vurderte M3 look, men det blei veldig vanskelig å bygge selv og det eneste ferdig kittet jeg fant kosta skjorta og ræva + at det ser ikke så clean ut som 335-eksosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kul E90 dette! Er så fin fint å se sine som har valgt andre løsninger.

Den kunne trengt litt mer senk, men da er det vel fare for subbing?

Fikk du gjort sotingen hos noen eller gjorde du det selv?

Takker :)

Den subba faktisk med orginal M-sport, men jeg flytta innerskjermen litt opp så blei ikke verre med Eibach senkinga. Subber litt i innerskjerm hvis man har tong last og kommer i slakke humper, men er sjelden så ikke plagsomt. Men noe lavere enn nå vil nok kreve mods eller at man ofrer all komfort med ett steinhardt understell.

Er fronten eg liker best med bilen din! :D

Den ser veldig stilfull ut,og garantert ennå penere i virkligheten :wink:

Hadde en kompis som driver med soting til å gjøre jobben, jeg bare demonterte dørsider og hattehylle slik at alt var klart :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen E90! Liker baken på den, tøft med ett rør på hver side. Det som er det nye quad :wink:

thanks, mange som kommenterer eksosen :) vurderte M3 look, men det blei veldig vanskelig å bygge selv og det eneste ferdig kittet jeg fant kosta skjorta og ræva + at det ser ikke så clean ut som 335-eksosen.

oi sann......

Er fronten eg liker best med bilen din!

Den ser veldig stilfull ut,og garantert ennå penere i virkligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Kjempepen E90 du har! :D Meget smakfulle oppgraderinger du har gjort på den (selv om den godt kunne vært litt lavere...) ;)

Hadde en kompis som driver med soting til å gjøre jobben, jeg bare demonterte dørsider og hattehylle slik at alt var klart :) .

Er det Rune G du har brukt til å legge solfilm? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Cato :)

kunne nok vært litt lavere, men dama bruker den av og til så måtte tenke litt komfort og praktisk :oops: men går vel til innkjøp av en bil nr.2 med litt flere seter enn varebilen vi har nå, så da kan det jo hende det blir mer senking :)

Søskenbarnet mitt som jobber litt ilag med Rune tok siderutene, men han stakk til syden da bakruta skulle tas så da måtte Rune trå til :) blei veldig bra men skal få bytta på ei siderute bak, kom litt støv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nå er bilen blitt dritfet! Lenge siden jeg har sett en skikkelig rå BMW i Tromsø de siste gangene jeg har vært hjemme. Håper å få et glimt av denne neste gang jeg er nordpå. Fronten er den peneste jeg har sett til E90 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil, men den hadde vært ti ganger finere med andre felger... ;)

og E91 er 15x mindre pen som E90, smak kan heldigvis ikke diskuteres :wink:

Det var da et merkelig utspill å komme med... :roll: Du er nødt for å tåle kritikk når du legger ut bilen din på et diskusjonsforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil, men den hadde vært ti ganger finere med andre felger... ;)

og E91 er 15x mindre pen som E90, smak kan heldigvis ikke diskuteres :wink:

Det var da et merkelig utspill å komme med... :roll: Du er nødt for å tåle kritikk når du legger ut bilen din på et diskusjonsforum.

ville vel neppe brukt så mye penger på bilen hvis jeg ikke synes det var til det bedre og jeg har inga problem med å takle kritikk :wink: utspillet var ment som ei usaklig bemerkning på at smak ikke kan diskuteres så da er det vel inga vits i å bruke tid på det, selv om det er ett diskusjonsforum :) beklager hvis du tok det ille opp, for var ikke ment sånn.. tror folk som poster bilene sine her ønsker mer å være til inspirasjon og hjelp enn å stå til pers for kritikk av smak. Vet bare av egen erfaring så har jeg ikke bare positivt å si så lar jeg heller vær, men for all del... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...