Christer Knutsen Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Hvordan ser jeg forskjell proff og buisiness på navien i min e60???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zomb Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Business er en liten skjerm (6" ca), mens Proff dekker hele flaten inni der. (Ca 9") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 ok takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 jeg har den lille. viser ikke kart da?? bare piler. må kart dvdn stå i hele tiden ?? kommer opp hver gang jeg starter at jeg må putte in dvdn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zomb Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Så vidt jeg vet har den lille navien bare piler og liten skjerm. Den store navien har kart og piler i tillegg til stor skjerm. Kart Dvd'en må stå i ved bruk. Den laster ikke noe over i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 tungvint. kan ikke høre på cd da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Jo det skal du kunne! Er tross alt en DVD-rom og en CD-rom der fremme. CD-rom skal også støtte MP3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 har bare en "sprekk" på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Trodde det var to på den jeg? Vi har i allefall det, men vi har sen "store" utgaven også da. Men mente at alle hadde to CD/DVD rom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 navi pro har to, mens businessen har kun en! Men facelift e60 har kartvisning på businessen også, men mindre informativt system.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zomb Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Har en kamerat med en E60 530D som har fått ettermontert navi business i Tyskland. Der ble det satt inn en ekstra DVD spiller i tillegg til den vanlige cdspilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 På business navigasjon (den trådstarter har i sin bil) er det kun ett cd-rom enten det er snakk om pre-facelift eller facelift modell. CD'en må stå i dersom du skal bruke kartet (kun facelift, 2D kart), men pilene kan brukes uten. Det er derfor vanlig at modeller med business navigasjon ofte har CD-veksler i tillegg. På professional navigasjonen er det, som nevnt, to CD-rom's hvor du kan spille av musikk (CD) samtidig som navigasjons DVD'en står i. Her har du piler og 3D kart. På 2009 modellene med II gen. iDrive er imidlertid CD-rom nr 2 fjernet, så nå er det bare ett CD-rom på professional, men da er det til gjengjeld en harddisk som lagrer informasjon på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 hvor er cd skifteren som regel montert i deisse bilene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zomb Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 I hanskerommet mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 CD-veksleren i E60 er montert, som allerede nevnt, i hanskerommet. En mye mer praktisk plassering enn i bagasjerommet som på E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå