HappyHenke Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 se her ja mye bra bilder bare slenge ut resten edit: kan du lage et avatar bilde til meg ? Sorry at det tok litt tid, jeg glemte helt av det (Bildet er forstørret, derfor er det blurry. Bare dobbelklikk på det og lagre den orginale (små) versjonen) ingenting fancy, men det er jo begrenset hva man kan gjøre på 120x75 piksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 takk Oppdaterte tråden med et "nytt" bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Fine frontlykter :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Ble mye bedre de bildene når du fikk skarpet dem opp en del. Føste gang jeg så dem var de veldig blasse, men lot være å kommentere det. Kom seg veldig nå Imponert over dama som stiller opp på bilder som skal legges på nett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 seriøst, lar du ho støtte seg på panseret? eller være borti det med buksa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Ånei kanskje det kommer en mikroskopisk ripe Ble veldig fine de nye bildene, spesielt det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 hehe hvem er det på bildet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Ånei kanskje det kommer en mikroskopisk ripe Ble veldig fine de nye bildene, spesielt det siste ja, tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 hehe hvem er det på bildet da? damen hans lite erfaring med damer mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 seriøst, lar du ho støtte seg på panseret? eller være borti det med buksa? Hva er problemet med det? Jeg kan både lene meg og sitte på bilen min. Det er bare en bil, og lakken blir slitt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 lite erfaring med damer mysild? de kan gjøre som de vil INNI bilen, men å legge seg på panseret, eller opp på taket, det er bare teit... dette bilde var forøvrig smakfullt... ho holder på bilen, men vet at ho ikke skal klatre oppå som alle andre bil"babes" gjør (les; gatebiljentene) snakket forøvrig med en som lot bilen sin bestiges av disse, og vasket og herjet... aldri igjen sa han. bilen var full av småriper, småbulker etc... (men det var visst verdt det ) Hva er problemet med det? Jeg kan både lene meg og sitte på bilen min. Det er bare en bil, og lakken blir slitt uansett. det var nå mest ment som en spøk men ikke si det du, vi har jo sett bilder der du faktisk har stelt litt med bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 så svaret er ja? Nei, skal ikke utrede noe mer rundt det... lov meg at ditt innlegg nr 10.000 blir i tulletråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 så svaret er ja? Nei, skal ikke utrede noe mer rundt det... lov meg at ditt innlegg nr 10.000 blir i tulletråden tolk det som du vil... tulletråden, hmmm... der har jeg sluttet å være så mye du... blir jo skrevet 5 sider til dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå