Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, tenk så fint da, når alle sitter å svetter seg ihjel etter runde på runde rundt banen, sitter du kjølig og godt inne i bilen :D

Skrevet

Om AC sinker bilen bilen med 2sek rundt banen. Blir nok sjåføren 2sek sjappere i hode. :)

Skrevet

Jeg syntes det er utrolig kult med "banebiler" med skinnseter, AC, cdveksler etc... :D

E-30Big sin 550 Turbo f.eks.. (som jeg ofte drar fram som eksempel).. Over 800hk, Skinnseter, ac, stereo, kjører til rudskogen, helt rå kjøring på banen for så og kjøre den hjem igjen.. :lol:

Skrevet

Trenger jo ikke mer enn alu svinghjul og godt høvla topp, for at denne skal bli litt mere livlig. Er jo tross alt S38B38 "Legenden" for min del:-)

Skrevet
Tipper den stod parkert på besøksparkeringen på søndagen. Jeg var ikke der.

det stemmer. synd det regnet. ellers skulle jeg sett mer på den :) var bare nedom og hentet delene jeg skulle ha :P så nå blir det snart montering av M ratt i 7er`n :D

hviss det passer da :P

Skrevet

Artig tråd :D Ser du skriver at forskjellen mellom 3,6 å 3,8 er nokså stor.. Vurdere M5 selv nå, så da burde jeg vel gå for 3,8? :D Kan du kankje beskrive forskjellen litt mere?

Skrevet

Morsomt prosjekt, skal dere kjøre på prøveskilter?

Er muligheter for å kjøre på rudskogen 20. juni. Du må nesten ta med den store bilen og vise disse italofile at BMW kan bygge raske familiebiler.

Synes forresten den fine motoren din fortjener et skikkelig karosseri (E30) :D . Nesten sånn at jeg burde få adoptere den :lol:

Skrevet
Artig tråd :D Ser du skriver at forskjellen mellom 3,6 å 3,8 er nokså stor.. Vurdere M5 selv nå, så da burde jeg vel gå for 3,8? :D Kan du kankje beskrive forskjellen litt mere?

Rett og slett mere drag hele veien, men spesielt mer under 4000rpm. Det føles som det er mer enn 24hk mere i 3.8 en 3.6

• 2 weeks later...
Skrevet

Uten å ha sett under den tipper jeg vi må ta traversforinger, kanskje et dempertårnlager eller fire, en del armer/stag og bremseskiver og klosser. Det blir nok dyrt. Må også finne ut litt hva vi vil går for av komponenter, ift. powerflex og slike ting. Har ikke KingB hatt ganske mye trøbbel med powerflex traversforinger på sin 3.8?

hehe, jeg har gjort MYE erfaring på E34 M5 de 2 siste årene! Er det noe dere skulle lure på eller trenge hjelp til er det bare å skrike ut!

Har positiv med alle Powerflex foringene til E34 M5 unntatt dem i casterstagene. Her blir det et spesiellt trykk ved hard kjøring som Powerflex foringene tydeligvis ikke tåler. Nye orginale anbefales.

Good luck! Send PM om det er noe 8)8)

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...