Gunnar Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 ser vi M5en på rudskogen til helgen da eller? jeg så den så veldig strøken utt inni. Haha.. diplomatisk svar..
Gunnar Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Tipper den stod parkert på besøksparkeringen på søndagen. Jeg var ikke der.
Mikael-B Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Ja, tenk så fint da, når alle sitter å svetter seg ihjel etter runde på runde rundt banen, sitter du kjølig og godt inne i bilen
Nautiluz Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Om AC sinker bilen bilen med 2sek rundt banen. Blir nok sjåføren 2sek sjappere i hode.
Superbeetle Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg syntes det er utrolig kult med "banebiler" med skinnseter, AC, cdveksler etc... E-30Big sin 550 Turbo f.eks.. (som jeg ofte drar fram som eksempel).. Over 800hk, Skinnseter, ac, stereo, kjører til rudskogen, helt rå kjøring på banen for så og kjøre den hjem igjen..
E30_Dale Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Trenger jo ikke mer enn alu svinghjul og godt høvla topp, for at denne skal bli litt mere livlig. Er jo tross alt S38B38 "Legenden" for min del:-)
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Tipper den stod parkert på besøksparkeringen på søndagen. Jeg var ikke der. det stemmer. synd det regnet. ellers skulle jeg sett mer på den var bare nedom og hentet delene jeg skulle ha så nå blir det snart montering av M ratt i 7er`n hviss det passer da
Simen! Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Artig tråd Ser du skriver at forskjellen mellom 3,6 å 3,8 er nokså stor.. Vurdere M5 selv nå, så da burde jeg vel gå for 3,8? Kan du kankje beskrive forskjellen litt mere?
pIMp Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Morsomt prosjekt, skal dere kjøre på prøveskilter? Er muligheter for å kjøre på rudskogen 20. juni. Du må nesten ta med den store bilen og vise disse italofile at BMW kan bygge raske familiebiler. Synes forresten den fine motoren din fortjener et skikkelig karosseri (E30) . Nesten sånn at jeg burde få adoptere den
Nautiluz Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Artig tråd Ser du skriver at forskjellen mellom 3,6 å 3,8 er nokså stor.. Vurdere M5 selv nå, så da burde jeg vel gå for 3,8? Kan du kankje beskrive forskjellen litt mere? Rett og slett mere drag hele veien, men spesielt mer under 4000rpm. Det føles som det er mer enn 24hk mere i 3.8 en 3.6
KingB Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Uten å ha sett under den tipper jeg vi må ta traversforinger, kanskje et dempertårnlager eller fire, en del armer/stag og bremseskiver og klosser. Det blir nok dyrt. Må også finne ut litt hva vi vil går for av komponenter, ift. powerflex og slike ting. Har ikke KingB hatt ganske mye trøbbel med powerflex traversforinger på sin 3.8? hehe, jeg har gjort MYE erfaring på E34 M5 de 2 siste årene! Er det noe dere skulle lure på eller trenge hjelp til er det bare å skrike ut! Har positiv med alle Powerflex foringene til E34 M5 unntatt dem i casterstagene. Her blir det et spesiellt trykk ved hard kjøring som Powerflex foringene tydeligvis ikke tåler. Nye orginale anbefales. Good luck! Send PM om det er noe
Hauso Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Blir bra dette Gunnar og Nautiluz! Skal prøve å komme meg til rudskogen, for å se på =D Lykke til videre guttær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå