vetu03 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Herlig vetu03 Også en is da Bra innitiativ!'var det eneste jeg kunne komme på i farta:p men nå ble det jo utstilling. så da slepper vel jeg steppe inn med isen min:)
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Jepp Sjansene dine er jo ikke så veldig små for en ny pokal Anders Hvilken dag skal du dit?
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Jepp Sjansene dine er jo ikke så veldig små for en ny pokal Anders Kan jo ikke bryte tradisjon hehe
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Blitt tradisjon at han vinner? hehe. Anders har fått samlet seg en bunke pokaler nå ville jeg tro
anders87 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Hehe, tradisjon er vel og ta den litt langt, men har jo blitt 2 pokaler på de 2 ccn treffene jeg har vært på, noe som er over all forventning Men en bunke har jeg ikke nei spruddel: Svarte på den andre tråden om når jeg drar, blir vel ikke bestemt før lørdagsmorgningen for da jeg vet om det blir hotell..
BreitBau Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Dere kan jo bare ringe ned og booke om til dobbeltrom da vel koster 300 kr mer liksom, men hvis anders er bankers ser jeg ikke problemet.. For min del kan andy bare ryke og reise hjem igjen lørdag så JEG kan få pokal..
anders87 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Ja er jo en mulighet det Er med hvis han får dobbeltrom, så han kan godt booke om for min del, hadde vært moro med en helg istedet for bare en dagstur.. Så du slipper ikke unna meg så lett Kev I verste fall så får jeg kjøre dit tur-retur begge dagene bare på trass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå