Halvor89 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Fyfææn, for en bil Hvor fikk du tak i carbon dørsider etc ?
///Martin Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Fyfææn, for en bil Hvor fikk du tak i carbon dørsider etc ? Vil tro han har støpt det selv. Ser ut som om han kan carbon, for her var det MYE carbon Men utrolig rått prosjekt. GT-grønn kleer så utrolig godt carbonfagren!
carlhaakon Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 mener jeg har sett tråd om denne bilen på PPF forumet? vertfall ett gjenomført prosjekt
m3gtfigge Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Äntligen semester så man kan tillbringa lite tid i garaget Ventilfjäderbyte Monterat 16mm bränslerör Ny bränsletrycks mätare Insug och topp ihop satt Uppstartsfilm
JE Motorsport Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Fyfææn, for en bil Hvor fikk du tak i carbon dørsider etc ? Denne bilen er bare SYKT rå, jeg har også fulgt med den på PFF-forumet. Dørsidene er fra Köhler Racing og koster flesk! Mener også "bakseteryggen" er derfra Den gikk jo godt før også når han hadde kompressor på den ... hadde vel over 400 Hk på bakhjula med 0.35 bars ladetrykk Her med kompressoren: http://s250.photobucket.com/albums/gg26 ... ction=view¤t=20080815055-008.flv
m3gtfigge Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Fyfææn, for en bil Hvor fikk du tak i carbon dørsider etc ? Denne bilen er bare SYKT rå, jeg har også fulgt med den på PFF-forumet. Dørsidene er fra Köhler Racing og koster flesk! Mener også "bakseteryggen" er derfra Kul att du gillar bilen Du har grym M3:a du också! såg den på Elmia i Jönköping."Bakseteryggen" tillverkar jag själv samt kolfiber insuget och konsolerna för mätarna m.m Mvh Figge
m3gtfigge Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Har beställt mappning hos PPF i början av augusti Hoppas den kommer att ladda mer än 0,35 denna gång
oddis Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Har fulgt med på PPF i lange tider nå, og dette er noe av det mest gjennomførte E36 jeg har vært borti! Måtte du bytte til vassare ventilfjadrer? Holdt ikke de orginale? Skal du selge ditt innsug en dag, så sleng i vei en PM til meg!
E30_Dale Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Dette her var mer en smågromt:-) hehe, rått med mye carbon. GROM E36!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå